ورزش

از آسمان برای بارسلونا شانس بارید

محرومیت ختافه پس از 6 سال

طبق اعلام مارکا، دیدار هفته اول لالیگا بین ختافه و بارسلونا به دلیل اتفاقی که 6 سال پیش رخ داده بود، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، ختافه به خاطر اتفاقاتی که در جریان بازی 6 سال پیش برابر تنریف رخ داد، حالا مجبور است اولین بازی فصل خود که در آن میزبان بارسلوناست را بدون تماشاگر برگزار کند. این ادعایی است که مارکا مطرح کرده ولی رئیس ختافه گفت که هنوز نامه‌ای از سوی کمیته برگزاری مسابقات دریافت نکرده است.

1896844

24 ژوئن 2017 و در جریان بازی ختافه و تنریف در کولیسئوم، هواداران ختافه در پایان مسابقه به زمین ریختند و مانع از خروج داور و بازیکنان حریف از زمین شدند. دادگاه خیلی زود ختافه را به یک بازی پشت درهای بسته محکوم کرد و قرار بود این حکم در اولین بازی خانگی فصل 18-2017 اجرایی شود ولی با شکایت ختافه این محرومیت با جریمه 18 هزار یوریی عوض شد.

کمیته برگزاری رقابت‌ها سپس به دادگاه حکمیت ورزشی شکایت کرد و حالا مشخص شده که رأی قبلی باطل شده و ختافه باید بازی هفته اول خود برابر بارسا را بدون حضور تماشاگرانش برگزار کند.

1896845

لازم به ذکر است که بازی فصل گذشته دو تیم در ورزشگاه ختافه که با تساوی بدون گل به پایان رسید نیز حواشی زیادی داشت و در پایان مسابقه ژاوی به شدت از کیفیت چمن و برگزاری بازی در ساعت نامعمول انتقاد کرد. حرف‌های ژاوی با واکنش منفی باشگاه ختافه روبه‌رو شده بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا