ورزش

از تیم ملی تا سری A: دورگه‌ای برای همه فصول!

رتگی گلزنی را با چه تیمی شروع کرد

جنوا با تک گل متئو رتگی موفق شد میزبانش لاتزیو را 1-0 شکست دهد.

به گزارش “ورزش سه”، لاتزیو، نایب قهرمان فصل گذشته سری A، شروع خوبی در فصل جدید نداشته است. این تیم بعد از شکست هفته اول مقابل لچه امشب هم با یک گل مغلوب مهمانش جنوا شد.

شاگردان مائوریتسیو ساری امشب آمده بودند تا در ورزشگاه المپیک رم شکست هفته گذشته را جبران کرده و مهمانشان جنوا را شکست دهند؛ تیمی که در هفته اول با نتیجه 4-1 مغلوب فیورنتینا شده بود.

1916742

متیو رتگی، ستاره تازه وارد جنوا، تک گل این دیدار را در دقیقه 16 با ضربه سر وارد دروازه لاتزیو کرد و همین برای شکست دادن نایب قهرمان فصل گذشته کافی بود تا مهمان به یک برد ارزشمند خارج از خانه دست یابد.

رتگی که دورگه ایتالیایی-آرژانتینی است که فصل گذشته توسط روبرتو مانچینی به تیم ملی ایتالیا دعوت شد و با گلزنی در دو بازی ملی ابتدایی‌اش مقابل انگلیس و مالت به بازیکنی محبوب نزد هواداران تبدیل شد.

رتگی به واسطه این عملکرد خوب در تابستان امسال مورد توجه چند تیم مطرح ایتالیایی از جمله اینتر قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت به جنوا ملحق شود؛ تیمی که دو فصل پیش به سری B سقوط کرد و خیلی زود در عرض یک سال دوباره به سطح اول فوتبال ایتالیا برگشت.

1916743

او هفته گذشته هم در ترکیب اصلی جنوا حضور داشت، اما موفق به گلزنی نشد تا اینکه اولین گلش در سری A به هفته دوم موکول شود؛ جایی که رتگی موفق شد دروازه لاتزیو را باز کند و به ستاره اول تیمش در راه کسب یکی از بزرگترین بردهای فصل تبدیل شود.

لاتزیو بعد از متحمل شدن دو شکست در دو بازی ابتدایی باید طی دو هفته آینده مقابل دو حریف بسیار قدر قرار بگیرد. این تیم در هفته سوم مهمان ناپولی، مدافع عنوان قهرمانی است و در هفته چهارم نیز به مصاف یوونتوس خواهد رفت.

1916740

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا