ورزش

از مردم به آقای رییس: لطفا یک تصمیم درست بگیر!

داورزنی و یک چالش سخت اما مهم؛

محمدرضا داورزنی در آستانه یکی از مهم‌ترین تصمیم‌گیری‌های دوران مدیریت خود قرار دارد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی والیبال دیشب کام همه مردم ایران را تلخ کرد. جایی که در شهر عاشقان والیبال، جلوی نزدیک هشت هزار هوادار مقابل ژاپن در هم کوبیده شدیم. طعم یک تحقیر اساسی که در فاصله دو ماه برای ما مقابل رقیب سنتی‌مان در آسیا تکرار شد.  

شاید هیچوقت والیبال اینقدر به محل بحث تبدیل نشده بود به طوری که می‌توان گفت این روزها کاملا حتی از فوتبال هم پیشی گرفته و مردم نظرات و انتقادات خود را به شکل موشکافانه‌ای مطرح می‌کنند.  در واقع این ورزش دیگر به یک دلخوشی برای مردم تبدیل شده بنابراین نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

چند وقت پیش بود که بعد از یک لیگ ملت‌های کابوس‌وار جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال برگزار شد. ماحصل این جلسه ادامه کار بهروز عطایی در تیم ملی بود که البته محمدرضا داورزنی یک تاکید مهم هم در آن داشت؛ جایی رییس فدراسیون والیبال قویا اعلام کرد که دومی در آسیا هم یک شکست برای ایران خواهد بود.

1916590

در آن مقطع حتی وعده داده شد که یک مربی خارجی سطح اول به کادر تیم ملی اضافه شود که این اتفاق رخ نداد. بعد از فاجعه ارومیه منتظر بودیم که ببینیم آیا داورزنی به دومین وعده خود عمل خواهد کرد و به این شکست همانطور که خودش گفته بود واکنش نشان می‌دهد یا خیر.

امروز که رییس فدراسیون والیبال در بین خبرنگاران حاضر شد پاسخ عجیبی به سوال درباره تغییرات در کادر فنی تیم ملی والیبال داد. او اعلام کرد که به دلیل ارسال لیست تیم ملی برای بازی‌های آسیایی هانگژو امکان تغییرات وجود ندارد. درباره این صحبت‌های داورزنی دو فرضیه مطرح می‌شود. اول اینکه این صحبت‌ها بیشتر شبیه بهانه جویی و  گول زدن بقیه است و حتی اگر هم این درست باشد نشان می‌دهد که او به کادر فنی تیم ملی دیگر اعتمادی ندارد و صرفا می‌گوید ما لیست را داده‌ایم و مجبوریم با همین کادر به مسابقات بعدی برویم.

با توجه به همه این تفاسیر داورزنی در آستانه یک تصمیم‌گیری مهم قرار گرفته است. کسی که به جرات می‌توان از او به عنوان یکی از بهترین مدیران تاریخ ورزش ایران بعد از انقلاب اسلامی نام برد و ای کاش و باز هم ای کاش با عمل کردن به وعده‌هایی که خودش داده و اتخاذ یک تصمیم درست، اجازه دهد که همیشه او را به عنوان یک فوق‌ستاره در عرصه مدیریت ورزش به یاد بیاوریم نه کسی که شاید با یک تصمیم غلط هر چه در این سال‌ها رشته کرده را پنبه کرده است.  در آخر مردم ایران از داورزنی توقع دارند که مثل اکثر مواقع یک تصمیم درست، قاطع و بزرگ و البته به نفع والیبال بگیرد.

1916591

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا