ورزش

استارت دختران هندبال با حريف سخت و ناشناخته

تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران فردا به مصاف سخت ترین حریف خود در مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند.

به گزارش “ورزش سه”، هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از فردا به میزبانی هنگ کنگ آغاز می شود که طی آن ملی پوشان دختر ایران به مصاف سخت ترین حریف خود در مرحله مقدماتی این دوره از جام می روند. 
چین هر چند در بخش هندبال مردان خود حرفی برای گفتن در آسیا ندارد اما زنان هندبالیست این کشور در کنار کره جنوبی و ژاپن یکی از سه تیم برتر هندبال برتر زنان آسیاست طوری که در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال بانوان آسیا تیم ملی کشورمان نتوانست در رده بندی از سد این تیم بگذرد و روی سکوی سوم قرار گیرد البته شاید حکایت قهرمانی جوانان دختر آسیا غیر از این باشد. 
چین هرچند یکی از سه قدرت برتر هندبال آسیاست اما شیوع بیماری کرونا و غیبت این تیم در دوره قبلی جام قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر آسیا، تیم جوانان این کشور را به یکی از ناشناخته ترین تیم های این دوره تبدیل کرده است که البته این امر می تواند علی رغم تهدیدات خود مزایایی برای ملی پوشان داشته باشد که بدون ترس از اسم حریف و بازیکنانش، داشته های خود را در زمین پیاده کنند. 

1891603

شاگردان فاطمه محمدخانی و سیده مریم فخری که در دوره قبلی مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان دختر آسیا در قزاقستان مقام قهرمانی را از آن خود کرده اند هر چند به مصاف تیمی ناشناخته و شاید قدرتمند می روند اما این ملی پوشان نشان داده اند از هیچ حریفی ترسی ندارند و با قدرت جوانی خود و تکیه به داشته های خود هیچ سدی حریف آنان نخواهد بود. 
مسابقه تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با تیم ملی چین فردا، جمعه ۹ تیرماه، از ساعت ۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا