ورزش

استان مشترک مس و سپاهان برای برگزاری فینال

با ادامه اصرار سازمان لیگ روی قزوین؛

هر دو باشگاه مس رفسنجان و سپاهان با برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه سردار آزادگان جنگ قزوین مخالفند، ولی همچنان سازمان لیگ بر تصمیم خود اصرار دارد.

به گزارش ورزش‌ سه، بلافاصله پس از اعلام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین که پس از فینالیست شدن سپاهان و مس رفسنجان بلافاصله روی خروجی سایت آنها قرار گرفت، محرم نوید کیا در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم در اراک به با صراحت به مخالفت با انتخاب قزوین پرداخت.

چند ساعت پس از پایان مسابقه سپاهان و گل گهر که با صعود شاگردان مورایس به فینال جام حذفی خاتمه یافت، باشگاه اصفهانی نیز در شکل‌های مختلف به انتخاب قزوین برای میزبانی از فینال جام حذفی اعتراض کرده و به نامه‌ای نیز به سازمان لیگ و رئیس آن ارسال کرد و خواستار برگزاری بازی فینال در ورزشگاه آزادی شده است.

استان مشترک مس و سپاهان برای برگزاری فینال
توییت مشترک مدیر رسانه تیم فوتبال مس رفسنجان و سپاهان که هر دو خواهان برگزاری فینال مسابقه در ورزشگاه امام خمینی اراک شده‌اند.

در این شرایط مشخص نیست چرا سازمان لیگ فوتبال ایران اینقدر در تصمیم خود برای انجام بازی فینال در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین اصرار دارد. حالا اما ممکن است با توجه به مخالفت صریح دو باشگاه اصفهانی و رفسنجانی و موضع مشترک آنها بر سر این موضوع، سازمان لیگ هم از تصمیم خود کوتاه بیاید و ورزشگاه دیگری را برای برگزاری آخرین مسابقه فصل فوتبال ایران در نظر بگیرد، تا هم وی‌ای‌آر در این مسابقه قابل استفاده باشد و هم دو تیم از شرایط چمن مسابقه رضایت داشته باشند.

2044349

جالب اینکه به تازگی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان و مدیر رسانه تیم فوتبال مس رفسنجان توییتی را منتشر کردند و به صورت مشترک خواهان برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی اراک شده‌اند که باید دید نظر سازمان لیگ درباره پیشنهاد آنها چیست.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا