ورزش

استقبال جالب میزبان هفته سوم VNL از تیم ملی ایران

فدراسیون والیبال فیلیپین با انتشار پوستری به تیم ملی ایران خوش‌آمد گفت.

به گزارش “ورزش سه”، در آستانه برگزاری هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در کشور فیلیپین، فدراسیون والیبال این کشور با انتشار پوستری از تیم ملی ایران استقبال کرد. این پوستر شامل تصاویر سه بازیکن برجسته تیم ملی ایران یعنی امین اسماعیل‌نژاد، میلاد عبادی‌پور و مرتضی شریفی است.

این اقدام فدراسیون والیبال فیلیپین نشان از احترام و توجه ویژه به تیم ملی والیبال ایران دارد که در سال‌های اخیر با عملکرد درخشان خود در عرصه‌های بین‌المللی توانسته است جایگاه ویژه‌ای را به دست آورد.

استقبال جالب میزبان هفته سوم VNL از تیم ملی ایران

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف تیم‌های آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان خواهد رفت و حضور بازیکنان مطرحی همچون اسماعیل‌نژاد، عبادی‌پور و شریفی می‌تواند نویدبخش مسابقات هیجان‌انگیزی برای علاقه‌مندان به والیبال باشد.

لیگ ملت‌های والیبال به عنوان یکی از معتبرترین تورنمنت‌های والیبال جهان، هر ساله با حضور تیم‌های برتر از سراسر جهان برگزار می‌شود و همواره مورد توجه علاقه‌مندان به این رشته ورزشی قرار دارد. فدراسیون والیبال فیلیپین هم در سال‌های اخیر با وجود عدم حضور این تیم در لیگ ملت‌ها همکاری زیادی با فدراسیون جهانی والیبال داشته و مردم این کشور به شدت علاقمند به این رشته ورزشی هستند. همچنین این اولین بار است که تیم ملی والیبال ایران در این کشور در لیگ ملت‌ها به میدان می‌رود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا