ورزش

استقلال به دنبال هت تریک مقابل پیکان/ جدال دو تیم با شرایط متفاوت

تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور روز سه شنبه به مصاف پیکان می‌رود که تیم پیروز این دیدار به جمع ۸ تیم برتر راه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران بعد از صعود دشوار از مرحله یک شانزدهم جام حذفی مقابل تیم نود ارومیه که به لطف ضربات پنالتی اتفاق افتاد، در مرحله یک هشتم باید در خانه پیکان به مصاف این تیم برود که این دیدار روز سه شنبه و از ساعت ۱۷ برگزار می شود.

استقلال که با ۷ قهرمانی در جام حذفی پر افتخارترین تیم این مسابقات به حساب می‌آید، در همه ادوار این مسابقات ۲ بار با پیکان دیدار کرد که در هر دو دیدار حذفی، این استقلال بوده که به عنوان تیم پیروز میدان را ترک کرده و راهی مرحله بعدی شده است.

نزدیک ترین بازی دو تیم در جام حذفی به فصل گذشته این رقابت‌ها باز می‌گردد که در مرحله یک شانزدهم نهایی برگزار شد و شاگردان فرهاد مجیدی در دیداری که به میزبانی پیکان در ورزشگاه شهدای قدس برگزار شد با نتیجه ۲ بر یک پیروز شده و به مرحله بعدی راه یافتند؛ و در این دیدار شیخ دیاباته به همراه محمد دانشگر برای آبی پوشان گلزنی کردند و تک گل پیکان توسط ابراهیم صالحی به ثمر رسید.

استقلال و پیکان در حالی برای سومین بار در جام حذفی روز سه شنبه به مصاف هم می‌روند که سرمربی استقلال مثل فصل گذشته فرهاد مجیدی است اما هدایت پیکان بر خلاف فصل گذشته که بر عهده مهدی تارتار بود، در این فصل با مجتبی حسینی است.

استقلال و پیکان در نیم فصل نخست لیگ برتر هم دیدار مهم و جذابی برگزار کردند که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود آبی پوشان به پایان رسید و برای استقلال سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و ارسلان مطهری گلزنی کردند.

آبی پوشان در صورت پیروزی برابر پیکان در این بازی سومین پیرزی خود مقابل پیکان در سومین دیدار حذفی خود را تجربه کرده تا در جام حذفی مقابل پیکان هت تریک کرده باشند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا