ورزش

استقلال به صخره سنگالی خورد (عکس)

مدافع سنگالی استقلال خوزستان به دنبال درخشش در چهارمین بازی برابر آبی‌های پایتخت است.

به گزارش “ورزش سه”، استقلال تهران در حالی فردا جمعه باید آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ‌برتر را مقابل استقلال خوزستان برگزار کند که تیم میزبان پنج بازیکن خارجی در اختیار دارد و بیشترشان کیفیت بالایی در دیدارهای گذشته به نمایش گذاشتند و ازجمله آنها می‌توان به عثمان اندونگ در خط دفاعی اشاره کرد.

عثمان اندونگ که تجربه بازی در لیگ‌های آرژانتین، اروگوئه و اکوادور را در کارنامه دارد، در نقل و انتقالات زمستانی راهی استقلال خوزستان شد و در سه دیدار اخیرشان در لیگ برتر هم به میدان رفته که نمایش موثری در خط دفاعی تیمش داشته ولی حالا به دنبال ارائه بهترین نمایش خود برابر استقلال است.

استقلال به صخره سنگالی خورد (عکس)

این مدافع 24 ساله و بلند قامت که در نخستین بازی خود برای استقلال خوزستان بهترین بازیکن زمین مقابل شمس‌آذر قزوین بود و پس از آن هم برابر آلومینیوم اراک و تراکتور نمایش موثری داشت، حالا می‌خواهد مقابل استقلال تهران نیز کم‌اشتباه کار کند تا بتوانند نتیجه بگیرند.

استقلال خوزستان در نخستین بازی خانگی دور برگشت لیگ برتر با حضور عثمان اندونگ در خط دفاعی توانست به برتری ارزشمندی برسد و سیدسیروس پورموسوی امیدوار است فردا هم تیمش با حضور این مدافع سنگالی در زمین بتواند برابر استقلال موفق ظاهر شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا