ورزش

استقلال خوزستان حال و هوای قهرمانی گرفت!

آبی‌پوشان خوزستانی این روزها در تهران پس از چند سال غیبت آماده حضور در فصلی دشوار می‌شوند.

به گزارش “ورزش‌‍سه”، سرانجام پس از چند سال تلاش بی‌سرانجام برای بازگشت به لیگ برتر، استقلال خوزستان موفق شد با سیروس پورموسوی جواز حضور دوباره در بالاترین سطح فوتبال ایران را تجربه کند و این مربی این روزها تمام دانش و تجربه‌اش را به خدمت گرفته تا تیمی مدعی را وارد مسابقات کند.
طی روزهای اخیر استقلال خوزستان فعال‌ترین تیم پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم بوده و مدیران این باشگاه با بازیکنان زیادی به توافق رسیده‌اند؛ بازیکنانی که البته بسیاری از آنها یک نقطه مشترک دارند و آن هم قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم به شمار می‌رود.

1897224

محمد طیبی، رحیم زهیوی، فرزین گروسیان و علی هلیچی از جمله بازیکنانی به شمار می‌روند که در لیگ پانزدهم بخشی از تیم استقلال خوزستان در مسیر قهرمانی غیرمنتظره‌ای بودند، که با عبدالله ویسی برای‌‎شان رقم خورد و حالا بار دیگر با اعتماد پورموسوی که دستیار وقت ویسی در اردوی آبی‌پوشان بود، به تیم بازگشته‌اند.

1897225

البته پورموسوی برای اینکه توازن را در تیمش حفظ کند، ضمن تمدید با برخی از بازیکنان فصل گذشته، با رضا دهقانی، حسن شوشتری، امیرمحمد محکم‌کار و خو خوش‌کفا هم به تفاهم رسیده، تا تیمی رقابتی را آماده حضور در رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم کند.
استقلال خوزستان یکی از تیم‌های جذاب لیگ بیست و سوم به شمار می‌‎رود، که بسیاری از اهالی فوتبال در انتظار عملکرد این تیم پس از چند سال غیبت هستند؛

1897226
1897227
1897229
1897230
1897231

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا