ورزش

استقلال در چند پست ضعف دارد/ تغییر سرمربی اشتباه است

شاهین بیانی در گفت و گو با مهر:

کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییر سرمربی در هر فصل به سود فوتبال نیست گفت : مربیان شاغل در ایران هر روز منتظر برکناری هستند.

شاهین بیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص عملکرد استقلال در لیگ بیست و سوم گفت: استقلال با مشکلات و اختلافات داخلی لیگ را شروع کرد و با تمام مشکلاتی که در طول فصل داشت نتایج خوبی هم کسب کرد و شاید اگر برخی اتفاقات و اشتباهات نبود در پایان فصل جام را بالای سر می برد اما این اتفاق رخ نداد تا مدیران و کادر فنی و بازیکنان بدانند که وقتی در یک مجموعه اختلاف باشد موفقیتی وجود نخواهد داشت. استقلال از اختلافات درونی ضربه خورد و کادر فنی که باید تمرکزش برروی مستطیل سبز باشد بیشتر به دنبال حل مشکلات بازیکنان و جنگ‌ با مدیر عامل بودند که این اتفاقات دست به دست هم داد تا آبی ها به هدفی که داشتند نرسند.

تغییر سرمربی بزرگترین اشتباه است

وی در خصوص صحبت های بوجود آمده در مورد تغییر سرمربی گفت : چرا باید سرمربی عوض شود . سرمربی نیاز به زمان و آرامش دارد . کدام تیم در فوتبال اروپا هر سال سرمربی را تغییر داده ، این اتفاق غیرحرفه ای فقط در فوتبال ایران رخ می دهد. مربیان شاغل در فوتبال ایران امنیت کاری ندارند و هرروز منتظر تغییر هستند و این موضوع تمرکز آنها را برهم می زند. اینکه گفته می شود نکونام باید برود اشتباه بزرگی است و نباید چنین کاراشتباهی را انجام داد . نکونام با تمام مشکلاتی که در استقلال وجود داشت نتایج خوبی گرفت و باید به او اجازه داد تا کار خود را ادامه دهد .اگر قرار شود که نکونام برود و یک سرمربی دیگر جایگزین شود نباید انتظار موفقیت تیم استقلال را در لیگ بیست و چهارم داشته باشیم.

نقاط ضعف باید ترمیم شود

کارشناس فوتبال در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت : بدون تعارف باید گفت که استقلال در چند پست ضعف دارد و کادر فنی باید با بررسی عملکرد بازیکنانی که زیر نظر دارد نقاط ضعف را پوشش دهد . استقلال در این فصل در خط هافبک و حمله دچار ضعف بود و آبی ها از داشتن هافبک خلاق و طراح و مهاجم تمام عیار برای گلزنی محروم بودند .آبی ها در درون دروازه و خط دفاع شرایط خوبی داشتند اما با توجه به حضور استقلال در لیگ برتر ، جام حذفی و لیگ قهرمانان باید در این پست هم تقویت شود تا اگر بنا به هر دلیلی بازیکنی نتوانست به میدان برود جانشینی خوب داشته باشد.

اشتباهات داوری قهرمانی را از استقلال گرفت

بیانی اصلی ترین دلیل عدم قهرمانی در استقلال را اشتباهات داوری دانست و گفت: استقلال در لیگ بیست و سوم از داوری خیلی ضربه خورد که اولین اشتباه داوری دیدار برابر سپاهان بود که باعث شکست استقلال شد و این سریال اشتباهات ادامه پیدا کرد . البته کادر فنی و بازیکنان هم در طول دچار اشتباه شده اند اما قضاوت های پر اشتباه چند امتیاز را از استقلال گرفت که اگر نیمی از این امتیازات به استقلال داده می شد بدون هیچ حرف و حدیثی استقلال قهرمان لیگ بیست و سوم می شد. باید امیدوار باشیم با این تعداد از اشتباهات برای شروع فصل جدید ورزشگاه های ما مجهز به سیستم «وی ای آر » شود تا شاهد این باشیم که حقی از تیمی ضایع نگردد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا