ورزش

استقلال نیازمند این خنده و این انرژی (عکس)

این روزها تیم فوتبال استقلال برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ برتر به انگیزه و انرژی نیاز دارد.

به گزارش “ورزش‌سه”، هفته‌های گذشته برای استقلال، جواد نکونام، بازیکنان و البته مدیران باشگاه به هیچ وجه خوب پیش نرفته و آنها در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و سوم شرایطی دارند، که پیش‌تر با این شدت تجربه نکرده بودند.
عدم دریافت مطالبات مالی اعضای تیم و به ویژه بازیکنان که 7 ماه است طبق گفته آنها به تعویق افتاده، مهم‌ترین گلایه آنهاست و برای حل این معضل حتی حسین حسینی با رئیس جمهور هم در روزهای پایانی دهه اول محرم گفتگوی کوتاهی برقرار کرده است.

1903176

فارغ از تمام این مسائل و حواشی اما لیگ برتر در آستانه شروع دوباره قرار گرفته است و استقلال در هفته اول مسابقات باید به دیدار صنعت نفت آبادان برود که طی هفته‌های گذشته با عبدالله ویسی با تمام توان تمرین کرده و پس از درگذشت نابهنگام عجمی‌پور 18 ساله با انگیزه زیادی در روز جمعه سیزدهم مردادماه پا به دیدار برابر استقلال خواهد گذاشت.
در این روزهای ملتهب که البته از روز شنبه تلاطم آن در اردوی استقلال فروکش کرده، شاگردان نکونام بیش از هر چیزی به روحیه و انگیزه بالا نیاز دارند، تا با شروع خوب در رقابت‌های لیگ برتر، بتوانند روزها و هفته‌های تلخ گذشته را به دست فراموشی بسپارند و بار دیگر مانند همیشه استقلال را در زمره مدعیان قهرمانی لیگ برتر قرار بدهند. این بی شک درخواستی است که هواداران استقلال هم از بازیکنان تیم محبوب‌شان دارند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا