ورزش

استلینی: رختکن تاتنهام نیازمند اتحاد بیشتری است

کریستین استلینی، سرمربی موقت تاتنهام، تاکید کرد که تیمش نیاز به اتحاد بیشتری در رختکن دارد.

به گزارش “ورزش سه”، تاتنهام بعد از این که 5 بازی متوالی خود را بدون شکست پشت سر گذاشت امشب با نتیجه 3-2 مغلوب بورنموث قعر جدولی شد تا از کورس کسب سهمیه عقب مانده و هواداران خود را حسابی خشمگین کند.

کریستین استلینی، سرمربی موقت تاتنهام بعد از این بازی گفت: “به نظرم امروز به شکل متفاوت بازی کردیم. تا زمانی که به گل برسیم و بعد از این که گل دوم را دریافت کردیم بازی خوبی انجام دادیم. در مرکز میدان در انجام اهدافی که داشتیم ناموفق بودیم. بعد از اینکه گل زدیم افت کردیم و باید این ذهنیت را تغییر دهیم. من بارها تاکید کرده ام که باید با قدرت کار پیش ببریم و سعی کنیم توپ را در نیمه زمین حریف حفظ کنیم. ما این کار را فقط زمانی که 2-1 عقب بودیم انجام دادیم.”

1852759

او در پاسخ به این سوال که با توجه به داشتن عناصر تهاجمی پرتعداد چه تاکتیکی را در نهایت اتخاذ کرد گفت: “در آن لحظه هری را در خط هافبک استفاده کردیم. ما او به او برای حفظ توپ بیشتر آزادی عمل داده بودیم و از چهار بازیکن برای حمله استفاده کردیم. این سیستم اتخاذی ما بود. هدف ما این بود که با نهایت توان ممکن حمله کنیم.”

داوینسون سانچز در بازی امروز در دقیقه 35 وارد زمین شد و در دقیقه 58 از زمین خارج شد. استلینی در مورد این تصمیم گفت: “می دانم که لحظات سختی برای همه ماست. باید این شرایط را آنالیز کنیم و همه نیاز دارند که بدانند حمایت از بازیکنان چقدر مهم است. من مسئولیت این تصمیمی را که گرفتیم می پذیریم. فکر می کردم زود است که در بازی از یک مهاجم بیشتر استفاده کنیم چون تازه نیمه اول بود و یک گل جلو بودیم. بنابراین فکر نکردم که این لحظه مناسبی برای تغییر مهاجم است.”
وقتی 2-1 عقب افتادیم فکر کردیم که باید او را تعویض کنیم. داوینسون باید بدانید که این فقط یک تصمیم تاکتیکی بوده است. ما باید از او حمایت کنیم چرا که لحظه سختی برای او و تیم است. باید وحدت خود را در رختکن بیشتر کنیم و این کار را خواهیم کرد.”

1852761

سرمربی موقت تاتنهام در پاسخ به این سوال که آیا با خود سانچز صحبتی داشته یا خیر گفت: “فرصتی برای صحبت شخصی وجود نداشت. فقط با تمام تیم صحبت کردم نه خود این بازیکن. اما ممکن است این اتفاق رخ بدهد. او یک بازیکن حرفه است و هر موقع که نیاز داشته باشیم در ترکیب تیم استفاده اش خواهیم کرد. طرز تفکر ما باید تغییر کند. نه تنها داوینسون بلکه کل تیم باید کمک کند و هر لحظه که در زمین حضور دارد تلاش خود را انجام دهد.”

استلینی با انتقاد از عملکرد دفاعی تیمش گفت: “این عادتی است که ما مدت زیادی است داریم و تازه نیست. البته ما باید در موقعیت دفاعی کاملی باشیم امروز چندان خوب نبودیم و روی دو اشتباه دو گل خوردیم که نباید می خوردیم. این مشکلی است که تاکتیکی نیست و مربوط به اشتباهات فردی است.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا