ورزش

اسدی بالاخره قفل دروازه استقلال را باز کرد

در ثانیه‌های پایانی نیمه اول؛

رضا اسدی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول موفق شد روی یک ضربه پنالتی سرانجام دفاع و سنگربان استقلال را مغلوب کرد.

به گزارش “ورزش‌سه”، استقلال با شیوه‌ای کاملا تدافعی به مصاف برابر سپاهان پا گذاشته بود، اما وقتی شاگردان مورایس قصد عبور از سد دفاعی تیم میهمان را داشتند، پرش شدید شاگردان نکونام آغاز می‌شد و به همین دلیل سپاهانی‌ها نتوانستند در نیمه اول موقعیت آنچنانی ایجاد کنند.

به خاطر شیوه بازی استقلال تیم میزبان تمرکز خود را روی استفاده از ضربات ایستگاهی گذاشته بود و این حربه در ثانیه‌های پایانی نیمه اول مسابقه روی سانتر خطرناک رامین رضائیان و اشتباه عجیب ایمان سلیمی که دستانش را بیش از حد باز کرده بود و بالای سر برده بود، با اعلام پنالتی از سوی کوپال ناظمی به نتیجه رسید.

ویدئو: 308636

پس از چند دقیقه که بازی به دلیل مصدومیت یکی از عکاسان متوقف شد، رضا اسدی پشت ضربه ایستاد و در حالی که برخلاف دربی اصفهان تصمیم گرفت ضربه خود را به سمت چپ دروازه‌بان بزند، حسینی دست او را خواند و شوتش را مهار کرد ولی در برگشت اسدی زودتر از مدافعین استقلال به توپ رسید و دروازه حسینی را باز کرد.

بی شک با این گل استقلال در نیمه دوم تهاجمی وارد زمین خواهد شد و این فرصت برای سپاهان فراهم می‌شود تا بیشتر بتواند از فضاهای ایجاد شده برای افزایش برتری خود استفاده کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا