ورزش

اسلوونی 1-1 دانمارک: اولین تساوی یورو 2024

تیم‌های ملی فوتبال اسلوونی و دانمارک در گروه ‌C رقابت‌های یورو 2024 به تساوی 1-1 دست پیدا کردند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال اسلوونی در گروه C رقابت‌های یورو 2024 امشب به مصاف دانمارک رفت و این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.

ویدئو: 345660

دانمارک در این دیدار با گل زودهنگام کریستین اریکسن پیش افتاد و نیمه اول را با برد پشت سر گذاشت اما اسلوونی در نیمه دوم توسط اریک یانزا به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند.

دانمارک بازی را بهتر از حریف شروع کرد و ادامه داد. اسلوونی تلاش می‌کرد که یک سوم دفاعی حریف نزدیک شود اما این دانمارک بود که بهتر حمله می‌کرد اما در دقایق ابتدایی موقعیت خطرناکی ایجاد نکرد.

اسلوونی 1-1 دانمارک: اولین تساوی یورو 2024

در دقیقه 11 دانمارک به گلزنی نزدیک شد اما ضربه سر آندریاس کریستنسن روی ارسال کریستین اریکسن با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 16 بنیامین شسکو اولین موقعیت جدی روی دروازه دانمارک را شکل داد اما ضربه پرقدرت او با فاصله بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دانمارک که فشار روی دروازه حریف را حفظ کرده بود روی حرکت تیمی در دقیقه 17 به گل رسید. این گل توسط بازیکنی به ثمر رسید که سه سال پیش در رقابت‌های یورو دچار حمله قلبی شد و تا پای مرگ پیش رفت.

2044406

پس از شروع سریع بازی با پرتاب اوت دستی، جوناس وایند با پاس پشت پا توپ را به کریستین اریکسن رساند که او پس از کنترل با بالای تنه تعلل نکرد و با ضربه پای راست دروازه حریف را باز کرد.

دانمارک با این گل روحیه بیشتری برای تحت فشار قرار دادن حریف به دست آورد و در دقیقه 28 به گلزنی نزدیک بود که ضربه اریکسن پس از برخورد با شسکو به تیرک عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت.

اسلوونی در نیمه اول موقعیت خطرناکی ایجاد نکرد تا نتیجه بازی را تغییر دهد و در دقیقه 43 اریکسن یک فرصت دیگر برای گلزنی به دست آورد اما ضربه او با فاصله خیلی زیاد روی سکوهای پشت دروازه فرود آمد.

2044405

دانمارک نیمه دوم را نسبت به حریف مجددا بهتر آغاز کرد اما در دقیقه 50 این امکان وجود داشت به دلیل سرنگون شدن مهاجم اسلواکی در محوطه جریمه یک ضربه پنالتی اعلام شود اما داور دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه 63 یان اوبلاک جلوی حمله خطرناک دانمارک را گرفت و مانع از گلزنی راسموس هویلوند شد. در دقیقه 65 آدام کرین در محوطه جریمه دانمارک موقعیت خوبی داشت اما ضربه او داخل چارچوب نبود و به بیرون رفت.

با نزدیک شدن به پایان نیمه دوم، اسلوونی فشار روی دروازه دانمارک را افزایش داد تا اینکه به گل تساوی دست پیدا کرد. ضربه اریک یانزا به سمت دروازه دانمارک با هولمند برخورد کرد و برخلاف جهتی که کسپر اشمایکل قدم برداشته بود، توپ در دقیقه 77 به گل تبدیل شد.

2044404

در دقیقه 81 دروازه دانمارک یک مرتبه دیگر تهدید شد اما اشمایکل این بار خوش شانس بود که ضربه آندراژ اشپورار از زاویه بسته به تور کنار دروازه برخورد کرد و راهی به داخل چارچوب نیافت.

بازی در دقایق پایانی با هیجان بیشتری دنبال شد و هر دو تیم به دنبال گل دوم بودند اما تلاش‌ها راه به جایی نبرد تا در نهایت هر کدام به کسب یک امتیاز بسنده کنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا