ورزش

اسپانیا-کرواسی: نگاهی به زیباترین بازی امروز اروپا

تقابل اسپانیا و کرواسی با دوئل‌های بسیار حساس و جذابی همراه خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، در سومین بازی از یورو 2024 دو تیم اسپانیا و کرواسی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که این جدال جذاب میان دو تیم می‌تواند یک شروع حساس برای گروه مرگ این دوره از مسابقات باشد. این دیدار برای هر دو تیم بسیار مهم است چرا که نتیجه گرفتن در نخستین بازی می‌تواند به آنها کمک کند تا در ادامه تورنمنت، بتوانند وضعیتشان را بهبود ببخشند. این دیدار از ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد و با اتفاقات بسیار مهمی همراه خواهد بود.

اسپانیا-کرواسی؛ پرتکرار اما تکرارنشدنی
این دو تیم با یکدیگر تقابل‌های زیادی داشتند که در مجموع 10 دیدار، اسپانیا 6 پیروزی، کرواسی 3 پیروزی و تنها یک تساوی ثبت شده است. این دو تیم پیش از این در فینال لیگ ملت‌های اروپا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با پیروزی اسپانیا در ضربات پنالتی همراه شد اما از آن مهمتر، این دو تیم سه بار در یورو 2012، یورو 2016 و یورو 2020 با یکدیگر دیدار کردند که از این سه بازی، دو بار اسپانیا با سختی موفق به شکست دادن کروات‌ها شد و شطرنجی پوشان هم در یورو 2016 هم موفق به شکست دادن این تیم شدند.

موراتا-کرواسی؛ در فکر سبقت از داوور شوکر
مهاجم تیم ملی اسپانیا با زدن 2 گل بهترین گلزن لاروخا در جدال مقابل کرواسی محسوب می‌شود و صرفا با زدن یک گل از داوور شوکر مهاجم سابق تیم ملی کرواسی گذر می‌کند و بهترین گلزن این تورنمنت می‌شود.

اسپانیا-کرواسی: نگاهی به زیباترین بازی امروز اروپا

زلاتکو دالیچ-اسپانیا؛ سخت اما شدنی!
او در 4 جدال برابر اسپانیا، تنها یک بار پیروزی شده و شکست دادن تیم لوئیز دلا فوئنته برای این مرد کروات مقداری سخت به نظر می‌رسد.

مودریچ-خوسلو، ناچو و کارواخال؛ به یاد فینال ومبلی
این 4 نفر، تنها 2 هفته پیش همگی برای قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کردند اما با گذر زمان اکنون سه بازیکن در پیراهن قرمز اسپانیا باید بازی کنند و لوکیتا هم به عنوان رهبر کروات‌ها کرواسی را مدیریت می‌کند.

دنی کارواخال-جوسکو گواردیول؛ مدافع کروات‌ها کابوس دنی خواهد شد
گواردیول از زمان انتقال به منچسترسیتی، پیشرفت قابل توجهی داشت و در روزهای پایانی فصل 2023/24، مدافع کروات سیتیزن عملکرد بسیار فوق العاده‌ای داشت و با گلزنی برای آبی پوشان شهر منچستر فرم خوبی از خود به اجرا گذاشت. با این حال گواردیول در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در جریان جدال با رئال مادرید، سوهان روح کارواخال بود.

2043865

آلخاندرو گریمالدو-جوسیپ استانیشیچ؛ یک فصل ایده‌ال و حالا رقابت
دو بازیکن اثرگذار ترکیب ژابی آلونسو در بایر لورکوزن، امروز مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. این دو بدون شک از نفرات اثرگذار این تیم در فصل شکست ناپذیری‌شان بودند اما با این حال تقابل گریمالدو و استانیشیچ یک دوئل جذاب خواهد بود.

رودری-کواچیچ؛ ستون‌های ترکیب پپ گواردیولا
در ترکیب منچسترسیتی نمی‌توان حضور این دو بازیکن را در نظر نگرفت و رودری و کواچیچ که نزدیک به یک فصل در مرکز زمین کنار یکدیگر بودند، اکنون وضعیتی هستند که باید مقابل یکدیگر زورآزمایی کنند و توانایی خودشان را در کنترل مرکز زمین به اجرا بگذارند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا