ورزش

اسکالونی: مسی تا هر سنی آماده باشد بازی می‌کند

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‌گوید مسی تا هر زمانی که احساس کند آماده است در زمین حضور خواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، چه میلیارد آرژانتین نیمه شب گذشته به وقت ایران و در دیدار دوستانه در فاصله کوتاهی از آغاز رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی گواتمالا رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۴ شکست دهد. 

مسی بار دیگر ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گلی که آرژانتین به ثمر رساند را وارد دروازه حریف کند و یک پاس گل را هم برای لائوتارو مارتینز ارسال کرد تا نشان دهد در آستانه مسابقات کوپا از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است. 

اسکالونی: مسی تا هر سنی آماده باشد بازی می‌کند

اسکالونی پس از پایان این دیدار و در پاسخ به این سوال که مسی تا چه زمانی به حضورش در دنیای فوتبال ادامه خواهد داد گفت:« لئو مسی تا زمانی که آماده باشد و در هر سنی این توانایی را دارد که همچنان به حضورش در زمین فوتبال ادامه دهد. 

او در پاسخ به سوالات درباره نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی آرژانتین برای مسابقات کوپا اظهار داشت:« من پیش از این تصمیم نهایی در این زمینه را گرفته بودم و فهرست ۲۶ نفره آماده است اما دوست دارم اول آن را به بازیکنان خبر دهم. این سخت‌ترین کار است و همه ما پیچیدگی‌های خاص خودمان را داریم.»

سرمربی تیم ملی آرژانتین تنها به نام یکی از بازیکنان حاضر در این فهرست اشاره و اضافه کرد:« آلخاندرو گارناچو در فهرست نهایی تیم ملی این کشور برای حضور در مسابقت کوپا قرار دارد و این تصمیم نهایی شده است.«

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا