ورزش

اسکوچیچ مشتاق بازگشت به ایران نیست

قیمتی که مانع از عقد قرارداد می‌شود

به بن‌بست رسیدن مذاکرات پرسپولیس با دراگان اسکوچیچ به معناس شروع جدید مذاکرات با مربیان تازه برای هدایت سرخپوشان است.

به گزارش ورزش سه، احتمالا مدیران پرسپولیس یک هفته‌ای بود که از عدم تمایل اوسمار ویه‌را برای ادامه همکاری با پرسپولیس باخبر بودند اما این خبر به صورت رسمی روز گذشته اعلام شد تا پرسپولیس سرمربی قهرمان را روی نیمکت خود نداشته باشد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که به نظر می‌رسید آنها با دراگان اسکوچیچ تا جای خوبی پیش رفته و با سرمربی سابق تیم ملی ایران قراردادی امضا خواهند کرد و در شرایطی که جو هواداری نیز آماده پذیرش این مربی بود، اختلاف مالی شدید بین طرفین مانع از عقد قرارداد و بازگشت این مرد کروات به فوتبال ایران شد.

پرسپولیس البته گزینه‌های دیگری را هم زیر سر دارد و مذاکرات با نفرات دیگر پیش خواهد رفت، آن هم در شرایطی که با وجود پایان لیگ برتر فوتبال ایران، فصل نقل و انتقالات فوتبال هنوز کلید نخورده و هیچ تیمی اقدام به جذب بازیکن تازه نکرده تا اولین چراغ را در بازار تابستانی روشن کند. فعلا حواس همه به یورو و احتمالا جام حذفی و شناخت آخرین سهمیه ایران برای لیگ نخبگان آسیا است.

اسکوچیچ مشتاق بازگشت به ایران نیست

اما نکته جالب درباره اسکوچیچ، این است که او بعد از ترک ایران، هدایت تیم جوانان کرواسی را در دست گرفته و برای بار سوم است که به پیشنهاد تیم‌های ایرانی پاسخ منفی می‌دهد. او قبلا از سوی فولاد و تراکتور دعوت به همکاری شده و عدد قرارداد خود را طوری در نظر گرفته که احتمالا کسی حاضر نباشد این رقم را برایش پرداخت کند و خود به خود این موضوع منتفی بشود.

دراگان از تجربه قبلی در ایران و ارزان کار کردن با فدراسیون فوتبال تجربه چندان خوشی ندارد و مشخص است که در صورت بازگشت به ایران برای همکاری با هر باشگاهی گارانتی لازم را برای پیش‌برد کارهایش می‌خواهد. او که به عنوان سرمربی، تیم ملی را به جام جهانی ۲۰۲۲ برده بود، در حال حاضر از شغل خود راضی است و بعید است که مثل خیلی دیگر از مربیانی که قبلا در فوتبال ایران شاغل بودند، دوباره به کشوری بازگردد که هيجان‌انگیزترین بخش دوران مربیگری‌اش را در آنجا گذرانده، مگر آنکه تیمی واقعا به دراگان علاقمند باشد…

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا