ورزش

اشتباه نکن، هری کین را بخر؛ آقای منچستریونایتد!


سایت گل به انتقاد از باشگاه منچستریونایتد در خصوص عدم خرید هری کین پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته فابریزیو رومانو از توافق شخصی باشگاه منچستریونایتد با «راسموس هویلوند»، مهاجم 20 ساله دانمارکی باشگاه آتالانتا خبر داد.

باشگاه ایتالیایی برای مهاجم خود 70 میلیون یورو درخواست کرده ولی منچستریونایتد می‌خواهد با کمی کمتر از این مقدار او را جذب کند.

با توجه به مبلغ زیاد هری کین که باشگاه تاتنهام او را 116 میلیون یورو قیمت گذاشته، باشگاه منچستریونایتد از خرید این بازیکن منصرف شده و تنها بایرن مونیخ است که می‌خواهد بر سر میز مذاکره برای جذب کاپیتان انگلیس تلاش کند.

سایت گل در انتقاد به این تصمیم منچستریونایتد نوشت: منچستریونایتد باید انتقال کین به بایرن را هایجک کند. این بازیکن نیاز شماست. هری کین نیز علاقه‌مند است به اولدترافورد بیاید تا به آلیانس‌آرنا یا مثلا پارک دو پرنس برود.

این رسانه انگلیسی مدعی شد که هری کین علاقه‌مند است در لیگ برتر بماند تا بتواند رکورد بیشترین گل زده در تاریخ را به نام خود ثبت کند. رکوردی که می‌تواند با پیراهن شیاطین سرخ ثبت شود.

کاپیتان تیم ملی انگلیس که رکورددار بیشترین گل زده در تیم ملی نیز است،‌ یک گزینه ضروری برای منچستریونایتد خواهد بود.

وین رونی در خصوص این موضوع نیز اظهار نظر کرد و گفت: هری کین یک بازیکن ایده‌آل است و باید به منچستریونایتد برود. اگر منچستر هری کین را داشته باشد، شانس برای پیروزی و رقابت بر سر قهرمانی ساده‌تر خواهد شد.

منچستریونایتد همین الان برای خرید میسون مونت و آندری اونانا بیش از 100 میلیون پوند هزینه کرده است. آنها در 10 سال گذشته ولخرج‌ترین باشگاه فوتبال بودند. خریدهای که اصلا موفقیت آمیز نبود و بسیاری از آنها کارکردی در جهت منافع و اهداف باشگاه نداشت.

سایت گل نوشت: یونایتد با فردی مثل هویلوند نمی‌تواند به سیتی برسد. تیم حریف ارلینگ هالند را دارد. یک استعداد تمام عیار. منچستریونایتد نیازمند به این بازیکن است.

هری کین فصل گذشته در یکی از بدترین روزهای تاتنهام در 10 سال گذشته نمایشی خیره کننده داشت و توانست در 49 بازی،‌32 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل بدهد و به دومین گلزن برتر جزیره بدل شود.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا