ورزش

اشک مهسا بعد از نقره هانگژو درآمد!

مهسا جاور بعد از کسب مدال نقره بازی های آسیایی به خاطر دوری‌‌ از دخترش اشک ریخت‌‌.

به گزارش “ورزش سه”، مهسا جاور بعد از کسب مدال نقره بازی های آسیایی در رویینگ سنگین وزن زنان عنوان کرد: خیلی خوشحالیم که اولین مدال را ما کسب کردیم و باعث ذره ای خوشحالی در این روزها شدیم. انشالله که بقیه نتایج کاروان با مدال های خوشرنگ تر و البته پرمدال تر باشد. از دعاهای و انرژی های مردم خوب کشورمان تشکر می کنم. 

وی افزود: واقعا رقابت سختی را به خصوص با کشور میزبان داشتیم که تمام قهرمانان جهان و المپیکی خودشان را سر خط آورده بودند. همه تلاشمان را کردیم. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و چند ماه در اردو بودیم. آقای فرزام و آقای رضایی به عنوان مربی زحمات زیادی کشیدند. همچنین از فدراسیون تشکر می کنم که ما را به اعزام های برون مرزی فرستاد تا بتوانیم حداقل در پیست های استاندارد تمرین کنیم. خیلی خوشحالیم که توانستیم ذره ای از زحمات آن ها را جبران کنیم. انشالله با همین فرمان با کسب سهمیه المپیک پیش می رویم. 

جاور در پایان وقتی می خواست در خصوص دوری طولانی مدت از فرزندش صحبت کند بغض کرد و گفت : من خیلی وقت است که از او دور هستم و به خاطر این مسابقات خیلی از دخترم جدا ماندم. آن اردوی روسیه که بیش از یک ماه از خانه دور بودم، خیلی سخت گذشت. خوشحالم که دست پر برمی گردم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا