ورزش

اصفهان مدال‌های جهانی را جارو کند

ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: اصفهان ظرفیت بالایی در رشته تیراندازی دارد و می‌تواند مدال‌های جهانی را جارو کند.

مرتضی قربانی، امروز(شنبه، ۲۱ خرداد) در آیین افتتاح سالن تیراندازی شهید محسن خزایی(بزرگ‌ترین و مجهزترین سالن تیراندازی استان اصفهان) ضمن تقدیر از مردم شهیدپرور مبارکه، اظهار کرد: اصفهان همیشه در هر زمینه‌ای از زمان جنگ تاکنون پیشتاز بوده است. امیدوارم بتوانیم مجموعه ورزشی سپاهان را به مجموعه المپیکی سپاهان تبدیل کنیم.
وی با تاکید بر نقش موثر اصفهان در مجامع ورزشی، افزود: ۱۴۵ مقام جهانی مربوط به رشته تیراندازی است و این رشته ۱۴۵ مدال المپیکی نیز دارد که یکی از آن‌ها سهم اصفهان شده و این در حالی است که اصفهان باید مدال‌های جهانی را جارو کند.
قربانی یادآور شد: ۲۸ سال سابقه در هیئت تیراندازی داشتم و به واسطه احترامی که برای پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته قائلم، علی‌رغم بدهی‌ها به برزیل و باکو اعزام داشتیم که نتایج درخشانی را در پی داشت. 
به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون تیراندازی از حسن انتخاب مدیرعامل باشگاه سپاهان که روز میلاد امام هشتم را برای افتتاح این سالن برگزید، تشکر کرد.
در این آیین که ساعت ۱۷ در کمپ ورزشی شهرک صفاییه اصفهان برگزار شد رئیس فدراسیون تیراندازی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، مدیرعامل باشگاه سپاهان،امام جمعه مبارکه، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از قهرمانان ملی و مربیان ارشد رشته تیراندازی، جمعی از اعضا هیات مدیره فولاد مبارکه و خانواده شهید خزایی حضور داشتند.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا