ورزش

اصولی: سرمربی تیم ملی تا 20 اسفند معرفی می‌شود/ حوزه واسطه‌های نقل و انتقالاتی لیگ برتر مساله‌دار است

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص جزییات نشست هیات رییسه این فدراسیون به صحبت پرداخت.


به گزارش ایلنا، احسان اصولی پس از جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص این جلسه اظهار داشت: 12 بحث در دستور جلسه بود که در موردش گفت‌وگو شد. در اولین مصوبه قرار شد آزمون داخلی صدور مجوز واسطه‌های نقل و انتقال یعنی همان ایجنت‌ها برگزار شود و این موضوع در فوتبال کشورمان سازماندهی شود تا فراد از یک قاعده تبعیت کنند و براساس آزمون مجوز بگیرند و باشگاه‌ها و افرادی هم که می‌خواهند افرادی را به کار بگیرند در این چارچوب باشند. همه می‌دانند که این حوزه مساله دار است.

وی افزود: در مورد مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها امروز 4 آیین نامه لیگ برتر فوتبال، لیگ دست یک آقایان، لیگ برتر فوتسال و لیگ برتر فوتبال بانوان به تصویب رسید تا باشگاه‌ها این آیین نامه را مد نظر داشته باشند و بر اساس آن جهت اخذ مجوز حرفه‌ای حرکت کنند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: این گام رو به جلویی است برای حرفه‌ای تر شدن لیگ و فوتبال ما، انطباق با آنچه که فیفا و AFC‌ از ما انتظار دارند. با تدابیر رئیس فدراسیون جهت رفع تعلیق یکی از گام‌های سازنده‌ای است که فدراسیون فوتبال بر می‌دارد و می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد.

اصولی افزود: در خصوص حق عضویت پیشنهادی سال 1402 بر مبنای جدول پیشنهادی هیات رئیسه مصوبه‌ای داشت. برای مناطق محروم و کم برخوردار کشور به خصوص در لیگ های پایه معافیت‌ها و تسهیلاتی در نظر گرفته شد که جزئیات آن را به اطلاع مردم می رسانیم.

وی در خصوص شرایط تیم ملی جوانان گفت: میرشاد ماجدی همراه تیم در ازبکستان است. به صورت آنلاین به ما گزارشی داد و بر مبنای آن هیات رئیسه تصویب کرد که در مراحل مختلف اولیه پاداش هایی برای تیم در نظر گرفته شد. یک پرواز اختصاصی به تیم ملی جوانان داده شد تا مسیر 23 ساعته را 3 ساعته طی کند. تیم وضعیت خوبی دارد و بسیار پرانگیزه است. از مردم می‌خواهیم دعا کنند که تیم به جام جهانی صعود کند.

اصولی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بیش از 3 ساعت به این موضوع پرداخته شد. گزارشاتی ارائه شد. نقطه نظرات به بحث و بررسی گذاشته شد. حدود 20 اسفند یعنی قبل از اردوی تیم ملی، قرار است سرمربی تیم ملی انتخاب شود. در این جلسه به انتخاب خیلی نزدیک‌تر شدیم و محدود‌تر شد. تا چندروز آینده قطعا گزینه معرفی خواهد شد. متغیرهایی هست که در تصمیم نهایی تاثیرگذار خواهد بود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا