ورزش

اعتراض استقلال خوزستان: سرنوشت بازی را تغییر دادید

باشگاه استقلال خوزستان با انتشار تصاویر مربوط به صحنه اعلام پنالتی، از اشتباه مومنی در این صحنه خبر داد.

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان که در نیمه اول دیدار مقابل پیکان کاملا جریان بازی را در اختیار داشت و موقعیت‌هایش یکی پس از دیگری راهی به چارچوب دروازه حریف نیافت، در نهایت با یک ضربه پنالتی شکست خورد تا اعتراض تندی نسبت به تصمیم داوری این بازی داشته باشد.

سیدسیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان  در پایان این بازی با به همراه داشتن لپ تاپ و نمایش تصویر مربوط به اعلام پنالتی علیه تیمش در نشست خبری حاضر شده بود و مدعی بود تصمیم مومنی غلط بوده است.

اکنون نیز باشگاه استقلال خوزستان با انتشار تصویر مربوط به تصمیم داوری در خصوص اعلام پنالتی به سود پیکان، در بیانیه‌ای به این موضوع معترض شده است و مدعی است که همانند چند دیدار این فصل، اینبار هم داوری مانع از نتیجه گیری آبی‌ها شده است.

اعتراض استقلال خوزستان: سرنوشت بازی را تغییر دادید

این باشگاه در این خصوص اینطور نوشته است: مثل بازی رفت اشتباه داوری امتیاز سرنوشت ساز را از استقلال خوزستان گرفت.

تیمی که کاملا سوار بازی بود با سوت‌های اشتباه داوری کاملا شرایط علیه‌اش شد و این پنالتی عجیب و باورنکردنی هم آخرین ضربه مهلک برای تغییر نتیجه‌ای بود که اصلا شایسته آن نبودیم.

تصاویر کاملا گویای این است که نه کمک داور و نه داور تسلطی روی صحنه نداشتند و شاید اگر بخواهیم بدبینانه به قضیه نگاه کنیم تنها منتظر صحنه‌ای از واژگونی حریف بودند تا سوت پنالتی را بزنند!

مسلما با کمترین علم داوری هم می‌توان به اشتباه آقای مومنی که اصرار عجیبی حکمرانی در زمین بازی داشت صحه گذاشت. کاش کمیته داوران و داوران عزیز بدانند سوت آنها چه قداستی دارد و با اشتباه آنها چه سرنوشت‌هایی امکان دارد دچار تغییر و خسارت شود. قضاوت با مخاطبان عزیز فوتبال… این پنالتی درست بود؟

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا