ورزش

اعتراف ستاره بارسا: کلوپ زندگی‌ام را عوض کرد!

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، از صحبتش با یورگن کلوپ که شرایطش را به صورت کلی تغییر داد صحبت کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، لواندوفسکی یکی از ستاره‌های درخشان در زمان حضورش در فوتبال آلمان بود که توانست هم در بروسیا دورتموند و هم در بایرن مونیخ نمایشی خارق العاده را ارائه کند. 

او در طول دوران حضورش در دورتموند شانس بازی تحت هدایت کلوپ را داشت و این مربی آلمانی نقش مهمی را در شکوفایی این بازیکن و پیشرفتش ایفا کرد و لوا هنوز هم درباره تاثیری که سرمربی فعلی لیورپول روی زندگی حرفه‌ای او داشت صحبت می‌کند. 

لواندوفسکی در گفتگو با روزنامه ورزشی بیلد در این باره اظهار داشت:« وقتی 16 ساله بودم، پدرم را از دست دادم. در ابتدا شرایط بسیار سختی داشتم. مجبور بودم این مسیر را به عنوان بازیکن بدون او طی کنم. وقتی 21 ساله بودم به دورتموند رفتم و در ابتدا نیاز به زمان داشتم. سپس صحبتی با کلوپ کردم که به من کمک زیادی کرد. 

1919790

در سال 2011 در لیگ قهرمانان با مارسی بازی داشتیم و 0-3 شکست خوردیم. آن شب تا ساعت 2:30 با کلوپ حرف زدم. از او پرسیدم که باید چه کاری انجام دهم، او چه انتظاری از من دارد و در این صحبت بود که حس کردم او با تمام وجود باورم کرده است. 

نمی‌توانم توضیح دهم که پس از آن دقیقا چه اتفاقی رخ داد اما حس بدی که داشتم از بین رفت. دو یا سه روز بعد بود که با آگزبورگ بازی کردیم. سه گل زدم، یک پاس گل دادم و 0-4 بردیم. آن شب احساس کردم که کلوپ جانشین پدرم است. از آن لحظه به بعد بود که مسیر فوتبالم رو به پیشرفت رفت و آن را هرگز فراموش نخواهم کرد.»

این ستاره لهستانی همچنین درباره حضور هری کین در بایرن و شانسی که برای شکستن رکورد او دارد گفت:« وقتی به رکوردم که 41 گل در 29 بازی بود فکر می‌کنم، همچنان برایم باورنکردنی است. این جنون محض بود. هری کین بازیکن بزرگی است اما بوندسلیگا هم آسان نیست. او نیاز به زان دارد. من خودم هرگز فکر نمی‌کردم بتوانم رکورد مولر را پس از 40 سال بشکنم. حتی امروز هم نمی‌توانم توضیح دهم چطور این کار را کردم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا