ورزش

اعتراف کلوپ: یکی از بهترین‌های جهان از لیورپول رفت

به تصمیم مانه احترام می‌گذارم؛

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تاکید کرد به تصمیم سادیو مانه مبنی بر جدایی از این باشگاه احترام می گذارد.

به گزارش “ورزش سه”، امروز باشگاه بایرن مونیخ رسما اعلام کرد با سادیو مانه به توافق رسیده و این ستاره سنگالی به مدت سه فصل در بوندسلیگا توپ خواهد زد. بهترین روزهای این مهاجم باتجربه زیر نظر یورگن کلوپ و در لیورپول رقم خورد و حالا سرمربی آلمانی این باشگاه مدعی شد جایگاه مانه در بین بزرگان لیورپول همیشه محفوظ خواهد بود.

یورگن کلوپ گفت: “من کاملا به تصمیم او احترام می گذارم و مطمئنم که هواداران ما نیز همینگونه هستند. اگر عاشق باشگاه لیورپول هستید، باید سادیو را دوست داشته باشید و در این رابطه تردیدی نیست. برای مانه در هر مسابقه ای که بازی می کند آرزوی موفقیت نداریم، مگر مقابل لیورپول. او به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد و من شکی در این مورد ندارم. سادیو مانه نمونه‌ای برای همه بازیکنان در هر کجای کره زمین است و نشان می دهد حرفه‌ای بودن و فداکاری منجر به دریافت پاداش می‌شود. 

از همان لحظه اولی که سادیو مانه به لیورپول پیوست باعث پیشرفت ما شد. اگر کسی در آن لحظه به ما می گفت که مانه برای این باشگاه چه کارهایی می کند و چه دستاوردی خواهد داشت، من مطمئن نیستم که درک چنن ادعایی برایم ممکن بود. این یک لحظه بزرگ است و فایده ای ندارد که کسی بخواهد خلاف آن وانمود کند. 

یکی از بهترین بازیکنان لیورپول در حال جدایی بوده و ما باید اعتراف کنیم که این اتفاق چقدر مهم است. با قدردانی و عشق ما، سادیو مانه لیورپول ترک می‌کند و جایگاهش در بین بزرگان تیم تضمین است. و بله، او در لحظه ای از لیورپول جدا می شود که یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا