ورزش

اعتقاد ویژه نکونام به جوان اول فرهاد!

خاقانی بعد از یک سال به فوتبال برگشت

جوان اول استقلال فرهاد مجیدی مورد اعتماد جواد نکونام است و روز گذشته نیز برای تیمش بازی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، سبحان خاقانی هافبک بدشانس استقلال در فصل گذشته، حالا بعد از یک سال دوری از فوتبال شرایط مناسبی دارد و خودش را برای لیگ بیست و سوم آماده می‌کند. خاقانی که سال گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد و با اتفاقات مختلفی که برایش پیش آمد، حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرد، حالا یکی از بازیکنان مورد اعتماد جواد نکونام است.

خاقانی که در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی بازی‌های زیادی برای استقلال انجام داد و جوان اول تیم قهرمان محسوب می‌شد، در دوران ساپینتو هرگز نتوانست فرصتی برای حضور در ترکیب به دست بیاورد و حالا با حضور نکونام امیدوار به آینده است.

1897902

درباره خاقانی در روزهای اول حضور جواد نکونام شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش شنیده شد اما بعد از آنکه مشخص شد این بازیکن 24 ساله جایی در لیست بزرگسال پُر نمی‌کند و در سهمیه خاص مربوط به بازیکنان آکادمی قرار می‌گیرد، شایعات درباره او پایان یافت. او روز گذشته در بازی دوستانه مقابل پیکان هم بازی کرد و بعد از مدتی طولانی به فوتبال برگشت.

حالا خاقانی به دنبال جبران روزهایی است که در فصل گذشته با بدشانسی و به واسطه برخی اتفاقات از دست داد. بی‌شک او انگیزه بالایی برای رسیدن به دوران اوج خود با پیراهن استقلال دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا