ورزش

اعلام وفاداری ستاره یووه با رد کیسه‌های پر پول!

فدریکو کیه‌زا برای نشان دادن وفاداری‌اش به یوونتوس پیشنهاد چشمگیر عربستانی‌ها را رد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، فدریکو کیه‌زا اخیرا پیشنهاد هنگفت باشگاه‌های عربستانی را رد کرده است و به دنبال موفقیت در یوونتوس است.

وینگر 25 ساله فصل آسانی نداشت و پس از پارگی رباط صلیبی چند ماه اول از فصل را از دست داد. پس از بازگشتن به تمرینات یوونتوس پس از جام جهانی، مشکلات جسمانی و عدم آمادگی بدنی باعث شد تا این بازیکن فقط 6 بازی را از ابتدا در ترکیب بیانکونری آغاز کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس در این تابستان آماده فروش کیه‌زا و دوشان ولاهوویچ است. این موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

در خبرها درباره نحوه برخورد این وینگر ایتالیایی با پیشنهادات عربستانی‌ها این گونه توضیح داده شده است: باشگاه‌های الهلال، النصر، الاتحاد و الاهلی در چند ماه گذشته به او قراردادی 3 ساله پیشنهاد دادند که کیه‌زا در هر فصل به طور خالص 20 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.

وینگر یوونتوس بلافاصله از طریق ایجنتش، فالی رمضانی، تمامی این پیشنهادات را رد کرد زیرا نمی‌خواست که صحبت‌ها از این بیشتر جلو برود.

کیه‌زا مشتاق است که به آمادگی کامل برسد و با پشت سر گذاشتن دوران سخت مصدومیت، در فصل آینده دوباره به یکی از مهره‌های کلیدی یوونتوس تبدیل شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا