ورزش

افاضلی: فدراسیون فوتبال دنبال کار درست و به روز نیست/ راهکار دادن برای تیم ملی بی فایده است


مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال می‌خواهد همان مسیر قبلی را ادامه بدهد و دنبال کار درست برای تیم ملی نیست.

هومن  افاضلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد راهکار فدراسیون فوتبال برای تیم ملی پس از حذف در رقابت‌های جام جهانی 2022، اظهار داشت: متاسفانه ما هر راهکاری بدهیم، فدراسیون فوتبال به حرف کسی گوش نمی‌دهد و کار خودش را می کند. فدراسیون آلمان مثل سال 2000 که دو تورنمنت ناموفق داشت یک کاری را انجام داد، اکنون هم پس از پشت سر گذاشتن دو دوره ناموفق در جام جهانی، هیات مشاوری راه انداخت که چهار نفر از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ این کشور یعنی کارل هاینتس رومنیگه، اولیور کان، رودی فولر و ماتیاس سامر عضو آن هستند. این هیات مشاور یک دبیر هم دارد و قرار است شرایطی را ایجاد کند که تیم ملی آلمان از این وضعیت خارج شود.

وی افزود: هر کشوری پس از یک تورنمنت ناموفق راهکاری را در نظر می‌گیرد و تنها کشوری که راه قبلی را می‌رود، ایران است. به هر حال ما با کارلوس کی‌روش در پنج تورنمنت موفق نبودیم و الان باید دنبال راهکاری جدیدی باشیم اما به نظر می‌رسد بازهم فدراسیون نمی‌خواهد خودش را با شرایط روز دنیا تطبیق داده و وضعیت را به روزرسانی کند. دنبال کار درست و درس گرفتن نیستیم و روی همان کار قبلی اصرار می‌کنیم.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: در این وضعیت من کارشناس هم حرفی برای زدن ندارم زیرا می‌دانم این حرف بی‌فایده است. قبل از آغاز جام جهانی در یک برنامه تلویزیونی مقابل 80 میلیون نفر آخر تورنمنت را برای تیم ملی گفتم و دیگر نمی‌خواهم حرف بزنم. زیرا وقتی قرار است همان کار قبلی انجام شود، دیگر نیازی به راهکار دادن نیست.

افاضلی درخصوص راهکار تیم ملی برای جوان‌گرایی، گفت: در این مورد هم راهکاری ندارم زیرا باید برای چه کسی حرف بزنم. وقتی گوش شنوایی نیست، حرفی هم برای زدن نمی‌ماند. امیدوارم دوستان با انجام دادن همان کارهای قبلی موفق شوند.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا