ورزش

افسری: عذر می‌خواهیم اما علیزاده ممکن بود کور شود

سیاوش یزدانی به رختکن ما آمد و درگیر شد

حیدر افسری، مدیر گل گهر در مورد حواشی پس از پایان بازی سپاهان صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، حیدر افسری مدیر تیم گل گهر، پس از تقابل تیمش مقابل سپاهان درباره حواشی این بازی گفت: تبریک می‌گویم به تیم سپاهان بابت برد و صعودشان به فینال جام حذفی. قصد نداشتم صحبت کنم ولی یکی از مسئولین فرهنگی باشگاه سپاهان الفاظی علیه تیم ما به کار بردند و جا دارد که من با ادب و احترام جواب ایشان را بدهم. اولا که خیلی عجیب است کسی که در واحد روابط عمومی و فرهنگی باشگاه باقدمتی مانند سپاهان کار می‌کند این الفاظ را به کار ببرد. فیلم دوربین‌ها موجود است و آخر بازی شروع کننده آقای دابو شماره۶ بود.

او ادامه داد: ما که باخته بودیم و بچه‌ها به سمت رختکن می‌رفتند، ایشان آمد سمت ما و ما را تحریک کرد و درگیری را شروع کرد. اگر بی‌ظرفیتی هم باشد از ایشان شروع شد. اقای سیاوش یزدانی اینکه بازیکن شما به رختکن ما می‌آید و شروع به زد و خورد می‌کند بی‌جنبگی شما است یا ما؟ این فرار رو به جلو چه معنی دارد شما بازی را ۲-۱ بردید و تبریک والسلام تمام می‌شود و فوتبال همین است. ته فوتبال این است که هواداران سپاهان آمدند این بازی را دیدند و لذت بردند و ما هم به آنها تبریک می‌گوییم ولی اینکه بعد از بازی با فرار رو به جلو این حواشی را ایجاد کنید اوج بی‌عدالتی است.

افسری: عذر می‌خواهیم اما علیزاده ممکن بود کور شود

افسری افزود: شما چشم آقای علیزاده را دیدید اگر این بطری آبی که پرت شد به چشم این بچه خورده بود و چشمش کور می‌شد کل زندگی و فوتبالش از بین می‌رفت. ما اگر جایی مقصر هستیم عذرخواهی می‌کنیم و گردن‌مان از مو باریک‌تر. خواهشا از الفاظی که شایسته فوتبال ما نیست استفاده نکنید مخصوصا از سمت مسئول فنی.

او درباره خواسته عوامل اجرایی درباره خارج شدن از سمت دیگر ورزشگاه گفت: عوامل اجرایی و امنیتی گفتند از اینجا خارج شوید و ما هم مطیع بچه‌های امنیتی هستیم، دست‌شان درد نکند.

افسرب درباره ارتباط خوب گل‌گهر با سپاهان گفت: مطمئنا به همین شکل خواهد ماند. رویکرد باشگاه گل‌گهر با همه باشگاه‌های کشور همین است و رسالت این باشگاه چیز دیگری است. باشگاه گل‌گهر همیشه عنوان کرده که آمده تا به فوتبال این مملکت کمک کند. برد و باخت همیشه هست و این بازی هم تمام شد‌. من دوست نداشتم صحبت کنم ولی محبور شدم.

او درباره صاحب لکه خون ریخته شده روی پیراهن سفیدش گفت: نمی‌دانم متعلق به کدام بازیکن است و در درگیری اتفاق افتاد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا