ورزش

افشاریان به میرزایی: پنالتی نبود، شیرجه زدی (عکس)

دیدار رئیس کمیته داوران با عامل اصلی صحنه‎ جنجالی

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران پس از دیدن رضا میرزایی، مدعی شد او در بازی قبل شبیه سازی کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، پس از دیدار استقلال و فولاد، حواشی زیادی پیرامون صحنه های جنجالی این دیدار به وجود آمد. آبی پوشان معتقد بودند که چند خطای پنالتی به سود آنها اعلام نشده و همین مسئله جنجال های فراوانی را در پی داشت و مدیران استقلال و اعضای کمیته داوران در این مدت، مصاحبه های تندی را علیه یکدیگر به زبان آوردند.

در صحنه هایی که استقلالی ها به خطای پنالتی اعتقاد داشتند، رضا میرزایی در 2 مورد، نقش اصلی را ایفا کرد. در این میان، بسیاری از کارشناسان داوری فقط خطای آخر کوشکی به روی میرزایی را پنالتی تشخیص دادند که خداداد افشاریان و علی خسروی اعضای کمیته داوران مدعی بودند آن صحنه نیز خطا نبوده و حمید حاج ملک قضاوت بی نقص و فوق العاده ای داشته به نحوی که باید بنر او در سطح شهر نصب شود!

اعتراضات استقلالی ها و صدور اطلاعیه های مختلف باعث شد تا بازیکنان و عوامل باشگاه ذوب آهن نیز به کرات اقدام به انجام مصاحبه درخصوص داوری دیدار امروز کنند. آنها بهانه عجیبی داشتند مبنی بر اینکه نگران داوری دیدار امروز هستند که مبادا قضاوت پیام حیدری در دیدار امروز برای جبران اشتباهات دیدار با فولاد، تحت الشعاع قرار بگیرد!

تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا خداداد افشاریان تصمیم بگیرد شخصا برای کار نظارت داوری این دیدار راهی اصفهان شود و از هر گونه تنش و درگیری احتمالی در کنار زمین جلوگیری به عمل بیاورد. نکته جالب اینکه رئیس کمیته داوران با عامل اصلی جنجال های یک هفته اخیر لیگ برتر نیز به صحبت پرداخت.

میرزایی که همچنان بحث روی صحنه آخر و تک کوشکی به روی او وجود دارد، با افشاریان به صحبت پرداخت و سوژه اصلی گفته های طرفین، اتفاقات دیدار با فولاد بود. جالب اینکه رئیس کمیته داوران در صحبت با وینگر استقلال، همچنان مدعی بود که هیچ خطای پنالتی به روی او رخ نداده و حتی با علامت دست نیز به نوعی نشان داد که میرزایی درون محوطه جریمه شیرجه زده و شبیه سازی کرده است.

البته میرزایی نیز به مانند دیگر استقلالی ها، بر سر موضع خود باقی ماند و خطاب به افشاریان اعلام کرد هرگز دست به شبیه سازی و فریب داور نزده و حاج ملک باید در بازی با فولاد، برای آبی های پایتخت خطای پنالتی اعلام می کرد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا