ورزش

افشا شد: داوری‌ها در لالیگا بی‌طرفانه نبود

افشاگری جدید در پرونده نگریرا

ال موندو به اسنادی دست یافته که نشان می دهد گارد مدنی اسپانیا در گزارش خود به دادگاه رسیدگی کننده به پرونده نگریرا مشخص کرده که داوری‌ها در دوران او بی‌طرفانه نبوده است.

به گزارش “ورزش سه”، امروز و در بحبوحه پرونده روبیالس، اخبار جدیدی در مورد «پرونده نگریرا« ظاهر شد.

همانطور که ال موندو فاش کرده، گارد مدنی اسپانیا گزارش درخواست شده توسط دادگاه رسیدگی کننده به پرونده را تکمیل کرده و به این نتیجه رسیده است که تحت مدیریت ویکتوریا سانچز آرمینیو و دست راست او خوزه ماریا انریکز نگریرا، در کمیته فنی داوران (CTA) اتفاقاتی غیرمعمول رخ داده و تصمیماتش در برخی موارد بی‌طرفانه نبوده است.

لازم به ذکر است که نگریرا، در انتخاب داوران بازی های لالیگا نقش اول را داشت.

1891736

از سوی دیگر، این گزارش بر میزان نفوذی که نگریرا در هیئت داوران اسپانیا داشت، مطابق با آنچه که قبلا ادعا شده بود، تأکید کرده است. همچنین گارد مدنی گزارش ها مبنی بر پرداخت مستقیم بیش از 8 میلیون یورو توسط بارسا به نگریرا را کاملا نادرست می داند.

پرونده نگریرا در اواسط فوریه 2023 زمانی که تحقیقاتی برای فساد احتمالی انجام شده توسط آژانس مالیاتی، مربوط به خوزه ماریا انریکز نگریرا، داور سابق فوتبال اسپانیایی که نایب رئیس کمیته فنی داوران بود، آشکار شد. بارسلونا متهم است که بین سال‌های 2001 تا 2018 و به مدت 17 سال به خوزه ماریا انریکز نگریرا 7.3 میلیون یورو پرداخت کرده است.

تحقیقات در این زمینه ادامه دارد در حالی که اخیرا یوفا اعلام کرد در مورد تعیین تکلیف بارسلونا در رقابت های اروپایی تا زمان تصمیم گیری نهادهای اسپانیایی صبر خواهد کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا