ورزش

اقدام عجیب کاندیدای دوچرخه‌سواری پس از رای نیاوردن؛ رکابزنان سرباز به پادگان برگشتند!

یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری پس از به دست نیاوردن آراء لازم برای ریاست، دست به اقدام عجیبی زد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری روز گذشته برگزار و رسول اسدی با کسب 28 رای به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.

در این انتخابات 6 نامزد دیگر نیز حضور داشتند که میرابوطالبی و ترابی انصراف دادند و محمد صانعی 14، افشین داوری 9، محمد بابایی 2 رای کسب کردند، ضمن اینکه حمیدرضا پارسی منش رأیی کسب نکرد.

پس از این انتخابات، اتفاق عجیبی پیرامون یکی از نامزدها رخ داد. درخصوص محمد صانعی که به عنوان مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی ارتش فعالیت می‌کند، عنوان شد که او نامه‌هایی را برای رکابزنان این تیم و برخی افراد دیگر زده و آنها را به پادگان فراخوانده است.

 

علیرضا حقی رکابزن و مربی سابق تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: کاش فقط همین بازگشت به پادگان بود، در حالی که موارد دیگری همچون تجدید دوره و اضافه خدمت هم وجود دارد. خواهرزاده من در این تیم حضور دارد و بابت این موضوع که من از صانعی در انتخابات حمایت نکرده‌ام، این تصمیم درباره خواهرزاده‌ام گرفته شده است. البته یکی از کارمندان فدراسیون نیز که امریه شده بود، تجدید دوره شده و 9 ماه اضافه خدمت برایش زده شده است. خواهرزاده من نیز 38 روز برایش غیبت زده‌اند که ضربدر 3 می‌شود 114 روز اضافه خدمت.

وی ادامه داد: توقع داشتند من که در ادوار گذشته مربی تیم ملی بودم، از فرد دیگری حمایت کنم، در حالی که من از همدوره خودم حمایت کردم. در واقع می‌دانستیم که رسول اسدی از خانواده دوچرخه‌سواری بوده و بهترین گزینه ریاست، کسی است که از خودمان باشد.

حقی عنوان کرد: خواهرزاده من و کارمند فدراسیون را امروز به پادگان فراخوانده‌اند و سایر رکابزن نیز باید به یگان‌های خودشان بروند. الان هم یک نامه زده‌اند و در گروه پیشکسوتان گذاشته‌اند که صانعی به رئیس جدید فدراسیون تبریک گفته و اعلام کرده که همه جوره حمایت می‌کند. پس این چه حمایتی است که از رکابزنان می‌شود؟

مربی سابق تیم ملی گفت: واقعاً از یک انسان متشخص همچون سرهنگ محمد صانعی بعید بود و مانده‌ام که چه بگویم؛ کسی که این همه سال تیمداری کرده است. اگر قرار بوده کاری هم شود، نباید زور خود را به چهار سرباز می‌رساندند. امید و چشم بچه‌ها به این بود که خدمت‌شان تمام شود و به ورزش ادامه بدهند. واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم و زبانم بسته است.

حقی خاطرنشان کرد: نامه کارمند فدراسیون را خودش زد تا به صورت امریه در فدراسیون خدمت کند، چون این کارمند در فدراسیون کار می‌کرده و صانعی هم نتوانسته رای بیاورد، پس به نظر می‌رساند فکر اینها سودای ریاست بوده، نه فکر خدمت به جوانان.

وی تصریح کرد: من به شخصه بارها از او حمایت و دفاع کرده‌ام که 13 سال تیمداری کرده و اگر هر سال 10 نفر را از پادگان به تیمش آورده باشد، به دوچرخه سواری خدمت کرده است، ولی خب انتخابات است و دموکراسی وجود دارد و من دوست دارم از یک کاندیدای دیگر حمایت کنم.

حقی گفت: من بارها هم گفته بودم که برای صانعی احترام قائل هستم. من که در انتخابات رای نداشتم، ولی اگر صحبتم در پیشکسوتان تاثیر داشته باشد، از اسدی حمایت می‌کنم. اگر اسدی در انتخابات نبود، گزینه دوم صانعی بوده است. به هر حال امیدوارم این تصمیم برگردانده شود و این نفرات بتوانند شرایط بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا