ورزش

امام جمعه بابل: فساد برملا شد و برخورد کنید

اشتباهات داوری و تبانی در بعضی بازی‌ها بود؛

امام جمعه بابل به حمایت از تیم سقوط کرده دریا پرداخت و از فساد در داوری و تبانی در بازی‌ها انتقاد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که نمایندگان مجلس بابل و باشگاه دریا نسبت به بحث سقوط مس رفسنجان ورود پیدا کردند و خواستار برخورد و تعیین وضعیت تیم خود برای بقای احتمالی در لیگ دسته اول شدند، اکنون امام جمعه این شهرستان نیز به این موضوع ورود کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در بخشی از سخنرانی خود در نماز جمعه روز گذشته عنوان کرد: خبرهایی که این چند وقت در مورد فساد در فوتبال به گوش می‌رسد، نگران کننده است؛ افراد و اشخاصی بخاطر اینکه خودشان را در این رابطه برگزیده جلوه بدهند، با فساد و رانت‌خواری و در کمال تاسف در حوزه داوری کارهایی کردند که اکنون برملا شده و از دید مسؤولان قضایی دور نمانده است؛ فسادی که متاسفانه به فوتبال ما ضربه زد و مایه بی‌آبرویی فوتبال نظام اسلامی را فراهم کرد.

او ادامه داد: در بعضی از صحنه‌ها به قدری برخی وقیحانه عمل کردند و برخی تبانی‌ها طوری بود که مایه تمسخر ورزش ما را در شبکه‌های خارجی فراهم آورد و مایه آبروریزی ورزش شد. از دستگاه قضایی تشکر داریم که این فساد کشف شد، اما از رییس فدراسیون گلایه داریم که اگر برخورد قاطعی با تخلفات در مراحل ابتدایی صورت می‌گرفت اکنون شاهد این فساد گسترده در فوتبال نبودیم که حق تیم‌های دیگر لگدکوب شود.

امام جمعه بابل یادآور شد: اگر برخورد قاطع صورت می‌گرفت با این خیانت‌های وقیحانه مواجه نبودیم؛ خیانت‌کارانی به وضوح در مقابل چشم‌ها در میدان به بازیگری بپردازند. تقاضای مردم ما از دستگاه قضایی و فدراسیون این است که حق دیگر تیم‌ها در این رابطه متاسفانه لگدمال شده است. خیلی از تیم‌های دیگر در این رابطه با مشکلاتی مواجه شدند و از قبل همین فسادها بر آنها فشار وارد آمد.

او در حمایت از تیم دریا بابل تاکید کرد: امروز هواداران عزیز فوتبال در ارتباط با تیم ریشه‌دار دریای بابل که با هویت این شهرستان گره خورده است، در نماز جمعه حضور دارند و از بی‌توجهی مسؤولان استان نسبت به تیم این شهرستان گلایه داشته و از استاندار مازندران و مسوولین این شهرستان تقاضای حمایت دارند. این عزیزان حتی تا یزد برای حمایت از تیم دریای بابل رفتند ولی برای بزرگترین شهرستان مازندران جای تعجب است که زمین فوتبال آماده نداشته باشد و باید به شهرستان سیمرغ برای بازی بروند! می‌بایست توجه جدی از سوی مسوولین استانی نسبت به این امر صورت گیرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا