ورزش

امضای تماشاگران پرسپولیس پای سند قهرمانی

مطهری: آن مسابقه پایه قهرمانی پرسپولیس بود

مربی سابق پرسپولیس در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر صحبت‌هایی مطرح می‌کند.

به گزارش “ورزش سه”، دستیار سابق یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس که با این تیم به دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی لیگ برتر رسید، در گفت‌وگوی اختصاصی با “ورزش سه”، بازگشت رویایی تیم سابقش برابر استقلال خوزستان را از اصلی‌ترین دلایل قهرمانی پرسپولیس دانست.

امضای تماشاگران پرسپولیس پای سند قهرمانی

مطهری در این مورد گفت: قبل از هرچیز باید بگویم استقلال خوزستان با توجه به نفراتی که جذب کرد و فوتبالی که در نیم فصل دوم ارائه کرد واقعا تیم قابل احترامی بود و شایستگی این را داشت که در لیگ بماند. واقعا نقطه عطف پرسپولس در این  فصل همان بازی بود.

مطهری اضافه کرد: اینکه شما در آن شرایط سخت به بازی برگردید کار دشواری است. نمی‌توان از نقش پررنگ همه ارکان باشگاه به‌خصوص هواداران در شکل‌گیری این نتیجه هم بگذریم. تیمی که نیمه اول با سه گل عقب بیفتد و کامبک بزند، تیمی است که شایستگی‌ قهرمانی را داشته است.

در واقع آن بازی نقطه عطف کلیه عوامل پرسپولیس بود که بسیار حرفه‌ای رفتار کردند و موفق به برد‌ مقابل استقلال خوزستان شدند.

البته استقلال نیز بازگشتی شبیه به پرسپولیس مقابل ذوب آهن داشت: چون شما راجع‌به پرسپولیس صحبت کردید از آن بازی صحبت کردم. بازگشت پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان همان روزی بود که سند قهرمانی این تیم در لیگ امسال امضا شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا