ورزش

امیری: حرف درویش درباره صاف شدن طلب بازیکنان درست نیست


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به بیان مشکلات این باشگاه پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید امیری پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: امروز واقعا یک بازی فینال گونه بود که با همت بچه‌ها، تلاش کادرفنی، تدارکات و تمام عوامل تیم توانستیم 3 امتیاز این بازی سخت را با وجود تمام مشکلات بگیریم. این هم ناگفته نماند که باید به خاطر هواداران پرشور تراکتور به خاطر تیم خوب‌شان تبریک بگوییم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

وی درمورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، توضیح داد: ما در واقع آمدیم تا با هواداران درد دل کنیم زیرا صاحب اصلی باشگاه هستند و همیشه حق در شرایط سخت، خوب و نرمال ما با آنها است اما دوست داشتیم این گلایه و درد دل را با هواداران در میان بگذاریم. پرسپولیس سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و همه عواملش از تدارکات، گروه پزشکی، کادرفنی و بازیکنان در فصل گذشته و جدید از هیچ تلاشی کم نگذاشتند.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: همه از بیرون فکر می‌کنند در باشگاه پرسپولیس همه شرایط خوب است اما باید دست تک تک کادرفنی، بازیکنان، کادر پزشکی و تدارکات را ببوسم زیرا با وجود تمام مشکلات با تمام وجود پای کار آمدند. می‌دانند هواداری است که در ورزشگاه یا خانه‌اش نشسته که دوست داریم خوشحال باشند. البته دوست داریم این گلایه‌ها را نیز بشنوند.  بازیکنان پرسپولیس از 2 سال قبل و سال گذشته طلب دارند و برای امسال هم هیچ بازیکنی کوچک‌ترین دریافتی نداشته است. 

امیری در پاسخ به این موضوع که رضا درویش اعلام کرده بازیکنان پرسپولیس صد در صد پول خود را گرفته‌اند، عنوان کرد: خیر. آپشن قرارداد بازیکنان هنوز به قوت خودش باقی است. از زحمات درویش تشکر می‌کنیم اما پرسپولیس دیگر باید سال گذشته چه کار می‌کرد. این تیم نماینده ایران در آسیا است و انتظار داریم همه شرایط فراهم شود. باید بتواند آبروداری کند اما تک تک ما هر روز با هم صحبت می‌کنیم تا بازیکنان از لحاظ ذهنی تقویت شوند. باز هم می‌گویم هوادارانی که صاحب اصلی تیم و پشت تیم هستند، دوست دارند پرسپولیس برنده باشد . با وجود تمام مشکلات فقط همدیگر را از لحاظ روحی شارژ می‌کنیم. هرکسی به نوبه خودش مشکلاتی که دارد در حد و حدود خودش است. 

وی ادامه داد: متاسفانه امسال انتظار داشتیم پس از این قهرمانی‌ها، هیات مدیره باشگاه بیاید و از همه اعضای تیم تشکر کند. همه کمبودهای ما را می‌دانید و به باشگاه‌های دیگر کاری نداریم. ما پرسپولیس هستیم اما واقعا در حق این تیم کوتاهی می‌شود. می‌دانیم هیات مدیره تلاش می‌کند اما این تلاش‌ها تا الان ثمری نداشته است.

بازیکن پرسپولیس درخصوص مشکلات این تیم در پیش فصل مثل دیر شروع شدن تمرینات و لغو اردوی خارج از کشور و اینکه با این روند امکان دارد بازیکنان دست به اعتصاب بزنند، اظهار داشت: انتظار داریم باشگاه به تعهدات خودش عمل کند. با این شرایط تمرینات را شروع کردیم که باشگاه به تعهداتش در یک یا 2 ماه گذشته عمل کند اما این اتفاق نیفتاده است. باید بخواهم به تیمی که با این شرایط مقابل این همه هوادار حریف این فوتبال را نشان می‌دهد و تمام بازیکنانش دست به دست هم داده‌اند تا پرسپولیس در جایگاه بهتری قرار بگیرد، با هم متحد هستند و باید آبروداری کند. بیشتر بها داده شود. این تیم هواداران زیادی دارد. فقط خواسته ما این است که به انتظارات بازیکنان و کادرفنی رسیدگی شود. انتظار زیادی نداریم. شاید قرارداد ما نسبت به تیم‌های دیگر پایین‌تر و آپشن‌هایمان کمتر باشد. انتظار داریم با این شرایط دست کم ایده‌آل‌ها را برای ما فراهم کنند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا