ورزش

امیری: راز قهرمانی در آسیا داشتن اتحاد است

در این دوره بازیکنان باتجربه زیادی داریم

بازیکن تیم ملی می گوید که اینکه تیمی مانند قطر با رقبای ایران در فیفادی های قبلی روبرو می شود، نشانه قدرتمند بودن این تیم هاست.

به گزارش “ورزش سه”، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیم ملی و در جمع خبرنگاران گفت: یک اردوی دیگر تیم ملی تشکیل شده و بازیکنان دور همدیگر جمع شده اند. امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که دو دیدار دوستانه خوب انجام بدهیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

او ادامه داد: چون هر چقدر که به جام ملت های آسیا نزدیک می شویم، این هماهنگی و اعتماد به نفس باید روز به روز بیشتر شود. کمااینکه در تمرینات چند روز اخیر، بچه ها با یک انرژی خوب ظاهر شده اند و کادرفنی نیز تمام تلاشش را می کند تا بچه ها به آن هماهنگی لازم برسند و پتانسیلی که دارند را به بهترین شکل ممکن نشان دهند.

ویدئو: 309871

وی در خصوص اینکه عده ای اعتقاد دارند تیم ملی باید برابر تیم های بزرگ بازی کند و آیا جدال برابر بلغارستان و آنگولا می تواند به ما کمک کند یا نه، پاسخ داد: به نظر من در این برهه زمانی لازم است که یک بازی دوستانه قوی انجام دهیم. اگر نگاه کنید رقبای ما در فیفادی های گذشته حریف تیم های دیگر آسیایی هستند، مانند قطر. این نشان می دهد که رقبای ما قدرتمند بوده اند. در این مسیر نیز نباید بی انصافی کنیم. به نظرم حریفان ما قابل احترام هستند. مهم این است که به آن هارمونی و هماهنگی برسیم تا ان‌شاءالله بازی ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم. مهمترین چیز در حال حاضر اتحاد است که باید این امر از سوی همه باشد تا به تیم ملی انتقال پیدا کند تا اتفاقات خوبی رخ دهد.

امیری در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی امسال می تواند مقامی در خور نام ایران کسب کند یا نه می گوید: متأسفانه در دو جام ملت های قبلی کمی بدشانس بودیم. حالا اشتباهات بچگانه ای داشتیم وگرنه تیم ملی ایران این پتانسیل را دارد که به موفقیت برسد. تیم های آسیایی از چندین سال گذشته سرمایه گذاری زیادی را روی فوتبال آغاز کرده اند، ولی متأسفانه همین اشتباهات منجر به شکست و خارج شدن ما از دور مسابقات شده است. ولی در این دوره بازیکنان باتجربه زیادی در اروپا داریم و بازیکنان داخلی نیز تمام تلاششان را می کنند.

1712636

بازیکن تیم ملی در پایان گفت: در خیلی از مواقع، داشتن اتحاد از بحث امکانات قدرتمندتر است و می تواند در تیم ملی کارهای زیادی انجام دهد. به نظر من این اتحاد در حال حاضر وجود دارد و امیدوارم از سوی پیشکسوتان، اصحاب رسانه و مردم، این انرژی به تیم ملی منتقل پیدا کند و اتفاقات خوبی رخ بدهد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا