ورزش

انتخابات فدراسیون کاراته امروز برگزار خواهد شد


انتخابات ریاست فدراسیون کاراته صبح امروز سه شنبه ۱۶ اسفندماه در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تنها چند ساعت به برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کاراته باقی مانده است! مجمعی که صبح‌ روز گذشته (دوشنبه) شایعاتی مبنی بر لغو برگزاری مجمع در فضای مجازی مطرح بود، اما روابط عمومی فدراسیون کاراته ساعات پایانی روز دوشنبه خبر از برگزاری مجمع در زمان اعلام شده را داد.

حالا انتخابات ریاست فدراسیون کاراته قرار است امروز سه شنبه ۱۶ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در آکادمی ملی المپیک برگزار شود، اما اعلام نشدن اسامی نامزدهای نهایی که باید در این انتخابات برای رسیدن به صندلی ریاست رقابت کنند، تاکنون از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.

لازم به ذکر است که سید عباس احمد پناهی، سید حسن طباطبایی، هومان عسگری، علی محمدی شیخی، محمد ابراهیم مرجانی، کامبیز بابایی نعمتی، علی خرمی، علیرضا سمندر، احمد شقاقی و حبیب الله ناظریان ۱۰ نفری بودند که برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند.

البته اسامی ۱۰ نفری که برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته نام نویسی کرده بودند، از سوی دبیر مجمع به کمیسیون تطبیق جهت بررسی مدارک نامزدها ارسال شد و در نهایت هومان عسگری، سیدحسن طباطبایی و سیدعباس احمد پناهی مجوز حضور در انتخابات فدراسیون کاراته را دریافت کردند. 

ضمن اینکه پس از آن علیرضا سمندر و حبیب الله ناظریان که از روسای اسبق فدراسیون کاراته هستند و گویا جز بازنشسته ها محسوب می شوند به این لیست اضافه شدند، اما اینکه از بین این نفرات چه کسانی تایید صلاحیت نهایی را کسب کرده اند هنوز مشخص نیست، اما انتخابات ریاست فدراسیون با تصمیم مسولان وزارت ورزش و جوانان امروز (سه شنبه)برگزار خواهد شد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا