ورزش

انتخابات کمیته ملی المپیک| پنجمین روز بدون کاندیدا نماند/یک رئیس فدراسیون نامزد شد


در پنجمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک یک رئیس فدراسیون برای هیات اجرایی کاندیدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پنجمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی با حضور در کمیته ملی المپیک برای حضور در پست هیات اجرایی کمیته ثبت کرد. 

عباس نظریان بعد از ثبت نام، اظهارداشت: امروزه ورزش‌های زمستانی در المپیک از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. من نیز امیدوارم با عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک هم در توسعه این رشته ورزشی در کشور و هم حضور بهتر اسکی ایران در المپیک‌های زمستانی بعدی و نیز سایر بخش‌ها کمک کنم تا کمیته ملی المپیک ایران بتواند در همه رشته‌ها با ادامه حضور شایسته خود در عرصه‌های بین‌المللی، پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآورد.

پیش از این و در روز اول ثبت‌نام‌ها، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برای پست‌های ریاست و عضویت در هیات اجرایی، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون برای عضویت در هیات اجرایی، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برای پست ریاست و عضویت در هیات اجرایی، مهدی علی‌نژاد عضو هیات رئیسه فدراسیون ووشو برای پست ریاست، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای پست ریاست، غلامرضا شعبانی‌بهار برای عضویت در هیات اجرایی و مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز برای پست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اعلام نامزدی کردند.

ثبت نام از نامزدها تا 20 مرداد ادامه دارد و انتخابات کمیته ملی المپیک نیز 6 شهریور برگزار می شود.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا