ورزش

انتخاب سخت پرسپولیس بین کنعانی‌زادگان و گولسیانی


وضعیت دو بازیکن مدنظر پرسپولیس به گونه‌ای است که شاید این باشگاه یک نفر را جذب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی فصل گذشته پرسپولیس طبق قراردادش برای فصل دوم باید توافق مالی با این باشگاه انجام بدهد، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

گولسیانی مبلغ درخواستی خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه داده، اما این مبلغ با رقمی که باشگاه پرسپولیس در نظر دارد، تفاوت چشمگیری داشته است که این موضوع باعث شده تا حضور گولسیانی در جمع سرخ پوشان با اما و اگرهای زیادی روبرو شود. این بازیکن امروز در صفحه شخصی خود مطلبی در همین باره منتشر کرد و اشاره داشت که توافق مالی با پرسپولیس برای فصل جدید نداشته، هر چند که همچنان منتظر پاسخ باشگاه به پیشنهاد‌ش است.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن ملی‌پوشی است که پیش از این سابقه بازی در پرسپولیس را داشته، اما در سال‌های اخیر در لیگ قطر بازی کرده است.

در این باره شنیده می‌شود با توجه به وضعیتی که پیش آمده باشگاه پرسپولیس شاید بین کنعانی‌زادگان و گولسیانی یک نفر را انتخاب کند تا از نظر مالی بتواند با آن بازیکن به توافق برسد. از طرف دیگر طبق قانون جدید سازمان لیگ، هر تیم می‌تواند 19 بازیکن بالای 23 سال داشته باشد که پرسپولیس الان 19 بازیکن با این شرایط سنی در لیستش دارد. این به آن معناست که در صورتی که هر بازیکن بالای 23 سالی بخواهد به پرسپولیس بیاید، باید یک بازیکن از لیست خارج شود که این مسئله شایعه انتخاب یکی از این دو مدافع را تقویت کرده است.

به نظر می‌رسد مشکل پرسپولیس تا یکی دو روز آینده تکلیف جذب گولسیانی و کنعانی‌زادگان را مشخص خواهد کرد. در صورتی که پرسپولیس بتواند هر دو بازیکن را جذب کند، آن وقت باید نام یک بازیکن دیگر از لیست بالای 23 سال پرسپولیس خارج شود که البته احتمال این مسئله زیاد نیست.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا