ورزش

انتظاری: مقابل صنعت نفت اشتباه کردیم و تنبیه شدیم/ در ابتدای فصل داوری ها چنگی به دل نمی زند


هافبک تیم فوتبال هوادار گفت: نفتی ها برای برد به تهران آمده بودند و غفلت بازیکنان ما باعث شد تا گل بخوریم و تنبیه شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نیما انتظاری هافبک تیم فوتبال هوادار پس از شکست یک بر صفر برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: نفتی ها خیلی خوب بازی کردند و برای برد به تهران آمده بودند و غفلت بازیکنان ما باعث شد تا گل بخوریم و تنبیه شویم. ساکت الهامی نکات زیادی را به ما گوشزد کرده بود. از اول هم می‌دانستیم که نفتی ها به دنبال تک موقعیت ها و اشتباهات ما هستند تا به گل برسند که همین اتفاق هم افتاد و امروز فوتبال روی بد خودش را به ما نشان داد.

وی در خصوص ادامه راه تیم فوتبال هوادار گفت: ما کار خودمان را دنبال خواهیم کرد همان طور که در بازی اول به پیروزی رسیدیم در این دیدار شکست خوردیم، قرار نیست همه بازی ها را ببریم، ولی خواهش می کنم از فدراسیون به وضعیت داوران رسیدگی کند. وقتی بازیکن خودش را از دقیقه 30 به زمین می اندازد باید اخطار بگیرد تا وقت بازی را به این شکل نکشد و روند بازی را برهم نزند.

انتظاری با اشاره به اشتباهات داوری عنوان کرد: داور در نیمه دوم 6 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد، اما بالای 10 دقیقه از وقت بازی تلف شد و داور تنها 6 دقیقه اعلام کرد. ما فقط روی حرفمان با داوران است نه با تیم صنعت نفت که پیروز شده من به آن ها تبریک می گویم ولی داوری در ابتدای فصل دارای صعف بزرگی بوده است.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا