ورزش

انتقام به سبک هواداران چلسی: توییتر مونت بسته شد!

درحالی‌که میسون مونت در آستانه انتقال از چلسی به منچستریونایتد قرار دارد، حساب توییتر او بسته شد. گفته می‌شود علت، ریپورت شدن حساب او توسط هواداران چلسی بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای گذشته تغییراتی که در شبکه‌ اجتماعی توییتر ایجاد شده انتقادهای زیادی برای مالک جدید این پلتفرم، ایلان ماسک، به همراه داشته است. امروز بسته شدن حساب میسون مونت، ستاره فوتبال انگلیس، موج جدیدی از انتقادها را متوجه توییتر کرد.

میسون مونت امسال تابستان در انگلیس به فوتبالیستی جنجالی تبدیل شده است. طولانی شدن مذاکرات بین منچستریونایتد و چلسی از عوامل این جنجال‌ها بود. در حالی‌که به نظر می‌رسد او به زودی پای قراردادش با یونایتد را امضا خواهد کرد بسته شدن حساب کاربری‌اش در توییتر علامت سوال‌های زیادی بین هواداران فوتبال ایجاد کرده است.

1894306

گفته می‌شود هواداران چلسی که از ترک تیم‌شان توسط مونت عصبانی هستند با گزارش‌های متعدد حساب کاربری او به توییتر باعث بسته شدن آن شده‌اند.

منچستریونایتد در مذاکرات با چلسی به نتیجه رسیده و میسون مونت به زودی در تمرین‌های تابستانی شیاطین سرخ شرکت خواهد کرد. گفته می‌شود مبلغ این انتقال 55 میلیون پوند یعنی نزدیک به 70 میلیون یورو بوده است. او به اولین خرید تابستانی اریک تن‌هاخ تبدیل خواهد شد.

در حالی‌که هواداران چلسی از بی‌وفایی ستاره انگلیسی ناراحت هستند، در آن سو هواداران یونایتد بی‌صبرانه منتظر حضور او در تیم‌شان هستند. به نظر می‌رسد اولین بازی مونت با پیراهن قرمز یونایتد دیدار دوستانه با لیدز در روز 12 جولای خواهد بود که در نروژ برگزار می‌شود.

1894308

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا