ورزش

انجمن ورزشی نویسان ایران روز جهانی عکاس را جشن گرفت


به همت کمیته عکاسان، انجمن ورزشی نویسان ایران امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ طی مراسمی روز جهانی عکاسان ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به همت کمیته عکاسان، انجمن ورزشی نویسان ایران امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ طی مراسمی روز جهانی عکاسان ورزشی در سالن فارسی مجموعه ورزشی انقلاب با حضور جمعی از عکاسان ورزشی،اعضای هیئت رئیسه انجمن ورزشی نویسان و مسئولین سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، برگزار شد.

در این جلسه ضمن تقدیر از عکاسان قدیمی و پیشکسوت در حوزه رسانه‌های ورزشی و تعدادی از نسل جدید عکاسان ورزشی از بانوان عکاس در حوزه ورزش نیز تقدیر به عمل آمد. 
در ابتدای مراسم دکتر عبدالحمید احمدی ریاست انجمن ورزشی نویسان هم با حضور در این مراسم از زحمات عکاسان ورزشی تقدیر و تشکر کردند و در انتهای صحبت‌های خود از اهداف هیات‌مدیره جدید انجمن در راستای مستندسازی نخبگانی که در گذشته در عرصه‌ی روزنامه نگاری، عکاسی ورزشی، گویندگی و گزارشگری ورزشی اشاره کرد.

در این مراسم برخی از مسئولین سازمان  لیگ از جمله حجت‌الله بهمنی رئیس روابط عمومی سازمان لیگ سخنرانی کرد و سهیل مهدی رئیس مسابقات سازمان لیگ ،محمدرضا کسرایی مدیر روابط بین الملل و نقل و انتقالات سازمان لیگ جلسه پرسش و پاسخی را برگزار کردند و از مشکلات کاری حوزه عکاسان ورزشی مطلع شدند.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا