ورزش

انریکه جایگزین امباپه را پیدا کرد

لوئیس انریکه برای پر کردن جای کیلیان امباپه، قصد دارد ستاره کلمبیایی لیورپول را به خدمت بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سرانجام چند روز پیش به طور رسمی تأیید شد که کیلیان امباپه پاری سن ژرمن را ترک کرد و به صورت آزاد به رئال مادرید پیوست. 

با این انتقال، واضح است که پاری سن ژرمن به دنبال جایگزینی برای او است. اکنون به نظر می‌رسد که فرانسوی‌ها ممکن است گزینه مناسبی را پیدا کرده باشند. لوئیس دیاز، بازیکن لیورپول مورد توجه پی‌اس‌جی قرار گرفته است. گفته می‌شود که لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، علاقه زیادی به این بازیکن کلمبیایی دارد و او را گزینه ایده‌آلی برای تقویت خط حمله پاریس در فصل آینده می‌داند.

دیاز از سال 2022 که با 47 میلیون یورو از باشگاه پورتو به جزیره انگلیس منتقل شد در تیم “قرمزها” بازی می‌کند. او تا سال 2027 با لیورپول قرارداد دارد و در حال حاضر ارزش او در بازار 75 میلیون یورو است. این بازیکن کلمبیایی در ابتدای فصل با مشکلاتی برای جا افتادن روبرو بود و با مصدومیت طولانی زانو دست و پنجه نرم می‌کرد. با این حال، در اواخر فصل، فرم او به طور فزاینده‌ای رو به بهبود بود.

انریکه جایگزین امباپه را پیدا کرد

یک چیز قطعی است: پاری سن ژرمن آماده است تا 75 میلیون یورو برای دیاز بپردازد. انریکه به خصوص از تنوع او در خط حمله استقبال می‌کند و می‌خواهد این ستاره هجومی را در فصل آینده در تیم خود داشته باشد.

فرانسوی‌ها مدتی است که دیاز را زیر نظر دارند. گفته می‌شود رائول پائیس داکوستا، مدیر برنامه‌های دیاز، در اوایل سال جاری بارها با آنترو انریکه، مدیر ورزشی سابق پاری سن ژرمن، در تماس بوده است. انریکه همچنان روابط نزدیکی با باشگاه دارد.

اما پاری سن ژرمن تنها باشگاهی نیست که به دیاز علاقه دارد؛ طبق گزارش موندو دیپورتیوو، بارسلونا نیز به دنبال جذب دیاز است. با این حال، کاتالان‌ها با کمبود بودجه مواجه هستند و به احتمال زیاد نمی‌توانند مبلغ انتقال او را بپردازند.
نکته جالب اینجاست که لیورپول خود را برای جدایی دیاز آماده می‌کند. باشگاه لیگ برتری در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای او در بازار است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا