ورزش

انریکه فقط به این شرط مربی PSG شد

همه‌چیز در کنترل من باشد

لوئیس انریکه از سه هفته پیش با پی اس جی به توافق رسیده بود و سرانجام رسما مربی پاریسی‌ها شد. او برای قبول هدایت این باشگاه فقط یک شرط داشت.

به گزارش “ورزش سه”، لوئیس انریکه هفته پیش به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی شد و در مراسم معارفه گفت که آماده این چالش بزرگ است. انریکه در حالی مربی پی اس جی شد که این روزها بحث جدایی کیلیان امباپه داغ دنبال می‌شود. لیونل مسی هم که پاریس را ترک کرده و تنها ماندنی شدن نیمار قطعی شده است. پاریس به امباپه یک هفته دیگر وقت داده تا تصمیم نهایی‌اش در مورد تمدید را بگیرد و در غیر این صورت باید همین تابستان باشگاه را ترک کند.

1885381

طبق ادعای اکیپ، انریکه در مذاکرات خود با پی اس جی تنها یک شرط گذاشته بود. او به مدیران باشگاه گفت که برایش مهم نیست لیونل مسی برود. اینکه امباپه و نیمار نیز جدا شوند، برای او مسئله خاصی نبود. مربی اسپانیایی فقط یک خواسته داشت و آن هم کنترل کامل روی ورودی و خروجی‌های تیم و بازیکنانش بود. در واقع انریکه درخواست کرده بود که تمام تصمیمات ورزشی با هماهنگی او انجام شود که با آن نیز موافقت شد.

1896728

پس از اعلام انریکه به عنوان مربی پی اس جی، این باشگاه تا به امروز خرید پنج بازیکن (اشکرینیار، مارکو آسنسیو، مانوئل اوگارته، لوکاس هرناندز و کانگ این لی) را رسما اعلام کرده و احتمالا ورودی‌های دیگری نیز خواهد داشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا