ورزش

انگلیس دیشب با این بازیکن 10 نفره بود!

فودن را باید بیورن می کشید

بعد از پیروزی خفیف برابر صربستان، در انگلیس موج انتقادات به سمت ستاره منچسترسیتی یعنی فیل فودن سرازیر شد.

به گزارش “ورزش سه”، جیمی اوهارا بعد از برد انگلیس به بی‌بی‌سی گفت: «فیل فودن باید از ترکیب بیرون برود چون با پیراهن انگلیس بی تاثیر است. ما انگار با یک یار کمتر بازی می کردیم. فکر می کنم این آخرین بازی ای باشد که ترنت را در خط هافبک دیدم. او از سوی فودن حمایت نمی شد و تنها بود. این کافی نیست.»

مایکا ریچاردز و سسک فابرگاس، کارشناسان دیگر بی‌بی‌سی اسپورت، نیز پس از نمایش فیل فودن در مقابل صربستان، مناظره‌ای طولانی درباره فیل فودن داشتند.

انگلیس دیشب با این بازیکن 10 نفره بود!

ریچاردز گفت: «فودن ناامیدم کرد. فکر می کنم در 20 دقیقه اول او به توپ های بسیار خوبی رسید اما به تدریج محو شد. ما باید راهی پیدا کنیم تا بهترین بازی را از او بگیریم. او اصلا در جریان بازی نبود. در منچستر سیتی بدیهی است که می دانیم که او چطور بازی می کند و سبک بازی تیم در خدمت او است اما تماشای سردرگمی او در بازی انگلیس، غم انگیز است. ما انتظار داشتیم همان بازی های سیتی را در تیم ملی نیز نشان دهد.»

فابرگاس در مورد فودن گفت: «مایکا، من کاملا موافقم، اما همانطور که می بینید جود خودش را به تیم تحمیل می کند، مدام توپ می خواهد و پا به پای حریف می دود. من عاشق این سبک بازی او هستم که سعی می کند به شکل جدی در دفاع و حمله ظاهر شود. من کاملاً منظور تو را درک می کنم. بازیکنی در کلاس و سطح فودن و با این استعداد، باید چیزهای بیشتری از خودش نشان دهد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا