ورزش

اوزونیدیس و حمزه: یک هیچ و جنجال در قائمشهر!

مربی خارجی نساجی متوجه نبود که معترض شد

برد مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر آنقدر برای گل گهری ها لذتبخش و خوشایند بود که خوشحالی آنها نزدیک بود دردسرساز شود.

به گزارش”ورزش سه” بازی گل گهر برابر نساجی که در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به میزبانی نساجی در قائمشهر برگزار شد را در نهایت گل گهر با تک گل سه امتیازی که در اواخر نیمه اول توسط محمد ممی زاده وینگر این فصلش با پیروزی پشت سر گذاشت.  

مسابقه که در جو شورانگیز وطنی قائمشهر و با حضور هواداران نساجی برگزار می شد، بسیار پرهیجان از سوی دو تیم دنبال می شد و در نهایت با تک گل گل گهر به پایان رسید.  پایانی خوش برای سیرجانی ها که شاید مضاعف مرد یونانی را همانجا در وسط زمین به همراه داشت و این خوشحالی  می توانست به جنجال کشیده شود. 

با اینحال اما توضیحات حیدر افسری سرپرست گل گهر و همچنین حرفهای مردیونانی در کنفرانس خبری شبهاتی که درباره خوشحال بعد از گل او وجود داشت و موجب دلخوری کادرفنی نساجی شد را تا حدودی رفع کرد. سرپرست گل گهر درباره این اتفاق می گوید:” بعد از پایان بازی ، عوامل کادرفنی ما که پشت نیمکتمان نشسته بودند، درحال رفتن به سمت رختکن بودند. وقتی حمزه مظفری مربی ایرانی تیم از روی سکو به نیمکت ما رسید، اوزینیدیس به سمت او خوشحالی اش را از برد نشان داد. در تصاویر هم این موضوع به خوبی مشخص است. اما کادرفنی نساجی ابتدا متوجه این جریان نشد. آنها فکر کردند سرمربی ما به سمت هواداران نساجی این کار را کرده و  نسبت به این موضوع اعتراض داشتند.” 

افسری در ادامه گفت:”ما برای کادرفنی نساجی توضیح دادیم و خیلی زود موضوع بخصوص برای اعضای ایرانی کادرفنی نساجی حل شد و آنها متوجه ماجرا شدند. اما خب مربی خارجی آنها که درست متوجه جریان نشده بود کمی معترض بود که خداراشکر حل شد.” 
اما دلیل خوشحالی اوزینیدیس و تقسیم آن با مربی ایرانی تیمش روی سکو حضور داشت نیز از زبان سرپرست گل گهر چنین شرحی دارد:” اوزینیدیس قبل از بازی با حمزه صحبتی داشته و مربی ایرانی تیم ما به او می گوید این بازی را یک، صفر می بریم. همین باعث می شود که اوزینیدیس در آخر مسابقه با دیدن مربی ایرانی تیممان با او اینگونه خوشحالی اش را تقسیم کرد. با اینحال هم آقای اوزینیدیس و هم حمزه مظفری بعد از بازی مصاحبه کرده و توضیح دادند.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا