ورزش

اولین اعتراض سهراب به مجموعه شرکت نفت

باشگاه صنعت نفت شب قبل از دیدار با نساجی، برای اقامت در هتل، دچار مشکل شد.

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیم‌های قعر جدولی صنعت نفت و نساجی، امروز در استادیوم تختی آبادان برگزار می‌شود. دو تیم برای فرار از انتهای جدول و افزایش شانس بقا در لیگ، به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستند.

اما نکته عجیب پیرامون این مسابقه، مشکل میزبان در یافتن محل اسکان مناسب برای اعضای تیم است. در شرایطی که صنعت نفت در آبادان پذیرای نساجی است، اما این تیم با مشکل در رزرو هتل مواجه شد.

ظاهرا هتلی که صنعت نفتی‌ها در بازی‌های خانگی رزرو می‌کردند، برای امشب اتاق خالی نداشته و همین موضوع سبب شد تا سهراب بختیاری زاده سرمربی آبادانی‌ها به آن اشاره کند.

سرمربی جوان صنعت نفت در نشست خبری پیش از بازی گفته بود: هنوز تفکر حرفه‌ای که باید در صنعت نفت آبادان باشد نیست. همین امشب برای رفتن به هتل برای اردو مشکل داریم. من کاری به تغذیه نامناسب امروز قبل بازی ندارم اما با تمام این صحبت‌ها همه ما محکوم هستیم که بازی فردا را ببریم و آن مسائل در رده‌های بعدی اهمیت است.

بختیاری‌زاده عنوان کرد: اگر قرار است فوتبال آبادان پیشرفت کند مجموعه شرکت نفت باید تفکر حرفه‌ای داشته باشد و امکانات اولیه و متوسط حرفه‌ای را در اختیار بازیکنان و تیم قرار دهد. جمله “همین که هست” اصلا در شان فوتبال حرفه‌ای و آبادان نیست و باید این ذهنیت رفع شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا