ورزش

اولین برد فصل با کامبک شگفت‌انگیز و ۴ گل!

لیگ فوتسال/ آلومینیوم یک- کراپ ۴؛

شاگردان علی افضل موفق به کسب نخستین پیروزی فصل مقابل آلومینیوم شدند.

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتسال، تیم‌های آلومینیوم اراک و کراپ الوند از ساعت ۱۶ امروز در سالن اختصاصی شرکت ایرالکو به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کراپ توانست با نتیجه چهار بر یک از سد میزبان خود بگذرد و به اولین پیروزی فصل برسد.

در این دیدار که در حضور تماشاگران اراکی برگزار می‌شد، هر دو تیم  از ابتدای نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کردند تا اینکه در دقیقه ١٣ نوید آذری توانست از اشتباه دفاع کراپ استفاده کند و گل اول تیم آلومینیوم را به ثمر برساند.

در ادامه حملات کراپ بیشتر شد تا علی خدادادی با یک حرکت ترکیبی زیبا توانست دروازه آلومینیوم باز کند و بازی به تساوی برسد.

بازی در دقایق پایانی نیمه نخست متعادل دنبال می‌شد که شوت زیبای آذری به تیرک دروازه کراپ برخورد کرد و برگشت همان توپ شروع ضد حمله برای کراپ شد و سهیل جامدی توانست گل دوم را برای تیمش به ثمر برساند و نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.

1919985

شروع نیمه دوم با حملات آلومینیوم آغاز شد ، اما تیرک دروازه دوبار مانع فرو ریختن دروازه کراپ شد و شوت‌های نوید آذری راهی به دروازه نداشت.

حملات زهردار هردو تیم در نیمه دوم ادامه داشت تا اینکه باز هم سهیل جامدی از غفلت مدافعان آلومینیوم استفاده کرد و گل سوم را برای کراپ به ثمر رساند.

رضا کردی در ادامه با پاور پلی کردن قصد داشت بازی را به تساوی بکشد که باز هم سهیل جامدی توانست از اشتباه بازیکنان آلومینیوم استفاده کند و دروازه بدون دروازه‌بان را باز کند  و گل چهارم کراپ را به ثمر برساند و بازی در پایان با نتیجه چهار بر یک به سود کراپ تمام شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا