ورزش

اولین تصمیم مهم اسطوره رئال مادرید در النصر!

فرناندو هیرو تیم آمار و دیتایی را برای ارزیابی بازیکنان قرضی النصر منصوب کرد.

به گزارش “ورزش سه”، فرناندو هیرو، مدیر ورزشی جدید باشگاه النصر، سه متخصص در زمینه آمار و ارقام را برای نظارت بر عملکرد بازیکنان این تیم که به باشگاه‌های دیگر قرض داده شده‌اند، منصوب کرده است.

روزنامه الریاضیة نوشت تیم آمار وظیفه دارد که به‌طور منظم، گزارش عملکرد و آمار بازیکنان را جمع‌آوری کرده و به لوئیس کاسترو، مربی پرتغالی تیم، ارائه کند تا او تصمیم بگیرد که آیا این بازیکنان باید به تیم بازگردند یا خیر.

در همین راستا، کاسترو ترجیح داده است که مختار علی را به لیست تیم در لیگ روشن سعودی بازگرداند، پس از اینکه این بازیکن فصل گذشته به تیم الفتح قرض داده شده بود. تجربه مختار با تیم الفتح توجه مربی پرتغالی را جلب کرد؛ او در 33 بازی برای النصر و الفتح حضور داشت و سه پاس گل به ثبت رساند.

اولین تصمیم مهم اسطوره رئال مادرید در النصر!

باشگاه النصر ویزای مختار را برای همراهی تیم در اردوی پیش‌فصل در پرتغال فراهم کرده است، تا برای رقابت‌های فصل جدید آماده شود.

کاسترو به مدیریت باشگاه اعلام کرده است که به بازیکنان قرض داده شده فصل گذشته نیازی ندارد، از جمله گیسلان کونان که به تیم الفیحاء قرض داده شده بود، و هموطن او سکو فوفانا که به الاتفاق منتقل شده بود، به‌علاوه منصور الشمری، حمد المنصور، فهد الزبیدی، امین بخاری، ماجد قشیش و آسر هوساوی.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا