ورزش

اولین سفارش ژسوس به الهلال: ستاره آرژانتینی!

رسانه های ترکیه‌ای از مائورو ایکاردی به عنوان اولین خرید ژرژ ژسوس برای الهلال یاد می کنند.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه الهلال در آخرین ساعات روز شنبه ژرژ ژسوس را به عنوان سرمربی فصل جدید خود انتخاب کرد. این مربی پرتغالی جانشین رامون دیاز شد که ماه گذشته به همکاری خود با آبی‌ها پایان داده بود.

ژسوس که با فتح جام حذفی ترکیه توانست طلسم 8 سال قهرمان نشدن فنرباغچه را بشکند در دومین تجربه حضور خود در الهلال به دنبال تبدیل کردن این تیم به قدرت اول فوتبال عربستان و آسیاست.

الهلالی‌ها مثل دیگر باشگاههای عربستانی برای جذب ستاره های سرشناس دنیای فوتبال سر کیسه را شل کرده اند و با پیشنهادات اغوا کننده تلاش می کنند تا تیم خود را پرستاره تر وارد فصل جدید کنند. آنها لیست خرید سرمربی جدید را هم گرفته اند تا مذاکره با نفرات منتخب ژسوس را شروع کنند.

1893290

به ادعای رسانه های ورزشی ترکیه که چند رسانه عربستانی نیز آن را تایید کرده، مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی گالاتاسرای که نقش مهمی در قهرمانی تیمش در این فصل از سوپر لیگ ترکیه بود اولین درخواست ژسوس از باشگاه الهلال است. عملکرد خوب ایکاردی و محبوبیت بالایش در نزد هواداران گالا کار انتقال او برای الهلال را سخت کرده اما این باشگاه تلاش می کند تا با ارائه پیشنهادی رد نشدنی اولین خواسته سرمربی پرتغالی خود را عملی کند.

ایکاری فصلی رویایی را در گالاتاسرای پشت سر گذاشت؛ او در 24 بازی به میدان رفت و موفق شد 22 گل زده و 7 پاس گل بدهد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا