ورزش

اولین قربانی بزرگ توماس توخل در بایرن مونیخ

رسانه‌های آلمانی اعلام کردند تنش در روابط توماس توخل و لئون گورتسکا باعث شده این ستاره بایرن مونیخ در فهرست خروجی قهرمان بوندس‌لیگا قرار بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، روزنامه آلمانی تاگس زایتونگ مدعی شد لئون گورتسکا در آستانه ترک بایرن مونیخ قرار دارد.

بر اساس این گزارش بایرن مونیخ به گورتسکا اجازه داده در صورت دریافت پیشنهادی مناسب این تیم را ترک کند. علت تصمیم باشگاه ایجاد تنش در رابطه گورتسکا و توماس توخل بوده است. ستاره آلمانی با حضور در دفتر مدیران باشگاه از سرمربی آلمانی بایرن شکایت کرده و اعلام کرده نمی‌تواند با او کار کند.

چند رسانه دیگر آلمانی هم با انتشار اخباری مشابه اعلام کردند از منابع نزدیک به رختکن بایرن مونیخ متوجه شده‌اند که از مدتی پیش از پایان فصل گذشته بین گورتسکا و توخل تنش‌هایی وجود داشته است.

1896197

روزنامه بیلد می‌گوید یاشیوا کیمیش و کنراد لایمر هافبک‌های محبوب توماس توخل هستند و فصل آینده بدون شک از ستون‌های اصلی ترکیب مربی بایرن در خط میانی خواهند بود. اما حالا که آینده گورتسکا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد راه برای رافائل گوریرو، خرید جدید باواریایی‌ها برای به میدان رفتن به عنوان یک بازیکن فیکس از ابتدا فصل باز می‌شود.

با وجود بازگشت مارسل سابیتزر از دوره حضور قرضی‌اش در منچستریونایتد توماس توخل اعتقادی به او نداشته و او هم به احتمال زیاد امسال تابستان بایرن را ترک خواهد کرد. رایان گراونبرخ هم از شرایط خود و دقایق اندک به میدان رفتنش در فصل گذشته ناراضی است و احتمالا او هم راهی تیمی دیگر خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا